کد خبر : 1396615 | 29 بهمن 1395 ساعت 17:04 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

شوت از راه دور حربه منصوریان برابر الاهلی

آبی پوشان تمرینات خود برای شکست دادن الاهلی را با توجه به نقاط ضعف حریف از اولین روز بعد از دیدار با ذوب آهن آغاز کردند.

شوت از راه دور حربه منصوریان برابر الاهلی

به گزارش "ورزش سه"، اولین تمرین استقلال بعد از برد در دربی هر چند با بازیکنان اندکی برگزار شد اما منصوریان از اولین جلسه تمرینی بعد از برگزاری جلسه فنی راه های ضربه زدن به الاهلی را با بازیکنان ذخیره استقلال تمرین کرد.


در تمرین روز جمعه استقلال بازیکنان اصلی این تیم بعد از جلسه فنی راهی استخر و سونا شدند اما منصوریان ترجیح داد در این جلسه تمرینی با بازیکنان ذخیره راه های بردن الاهلی را مرور کند تا بتواند در اولین گام آسیایی نمایش خوبی داشته باشد. شاگردان منصوریان در این جلسه تمرینی بعد از پشت سر گذاشتن آیتم های هوازی، دستور کار اصلی خود را شوت زدن به سمت دروازه قرار دادند.


سرمربی استقلال در آنالیز الاهلی، تجمع بازیکنان این تیم در خط دفاع را به عنوان سیستم دفاعی این تیم تشخیص داد و برای عبور از این تجمع، شوت زدن را بهترین راه برای باز کردن دروازه این تیم تشخیص داد. به همین دلیل بازیکنان استقلال روز جمعه وظیفه داشتند تا راه های باز کردن این تجمع و شوت زدن از راه دور با حرکات ترکیبی را تمرین کنند.


استقلال برای این کار ابزار مناسبی از جمله امید نورافکن، امید ابراهیمی، وریا غفوری و فرشید اسماعیلی را در اختیار دارد که می توانند گره گشای کار استقلال برابر حریف آبی پوش این تیم باشند. سرمربی استقلال که الاهلی را کاملا می شناسد و تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خود دارد از اهمیت اولین دیدار آبی ها در آسیا آگاه است و اصلا دوست ندارد تا با نتیجه نگرفتن در اولین دیدار، کار خود برای صعود را سخت کند.


منصوریان به همین دلیل برخلاف همیشه خیلی زود تمرینات تاکتیکی هدفمند را با شناخت حریف آغاز کرد تا استقلال برای شروعی قدرتمند در آسیا آماده شود.

دیدگاه‌ها