کد خبر : 1396619 | 29 بهمن 1395 ساعت 16:55 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی و تراپاتونی، گزینه های آفریقای جنوبی

پس از اخراج افرایم شاکس ماشابا، سرمربی آفریقای جنوبی، فدراسیون این کشور همچنان به دنبال جذب سرمربی جدیدی است و گفته می‌شود روبرتو مانچینی، سرمربی سابق منچسترسیتی و تراپاتونی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و ایرلند، گزینه های اصلی هدایت آفریقای جنوبی هستند.

مانچینی و تراپاتونی، گزینه های آفریقای جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، مانچینی با توافق دو طرفه، در تابستان از اینتر جدا شد. او در دوره اول حضورش در این تیم 3 قهرمانی سری آ کسب کرده بود و همچنین در لیگ برتر به همراه سیتی اولین قهرمانی را برای این تیم به دست آورده بود. تراپاتونی نیز هدایت تیم هایی مثل میلان، یووه، اینتر، بایرن و تیم ملی ایتالیا را برعهده داشته است. حال فدراسیون آفریقای جنوبی از گزینه های اصلی خود برای هدایت این تیم رونمایی کرد.

 

1038853

 

 

در بیانیه امروز آنها آمده:" بیش از 60 نفر مورد بررسی قرار گرفته اند و کاندیدهای اصلی، روبرتو مانچینی، جیوانی تراپاتونی، حسن شاهتا، هوگو بروس، محسن ارتورال، سامسون سیاسیا، لوتار ماتئوس، برند شوستر و چندین نفر دیگر هستند که نمی‌توانیم نامی از آنها مطرح کنیم."

 

برند شوستر، کاپیتان  تیم ملی آلمان در سال 90 که قهرمان جام جهانی شد و سرمربیگری تیم ملی بلغارستان و مجارستان را برعهده داشته و شوستر نیز سابقه بازی در رئال و بارسا و هدایت رئال مادرید را در کارنامه اش دارد.

دیدگاه‌ها