کد خبر : 1396626 | 29 بهمن 1395 ساعت 17:34 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند چراغ‌خاموش به سوی سهمیه

تیم گسترش فولاد تبریز روز گذشته موفق شد با کسب یک تساوی ورزشگاه غدیر اهواز را ترک کند تا امیدهای این تیم برای کسب سهمیه بیشتر شود.

کمالوند چراغ‌خاموش به سوی سهمیه

به گزارش "ورزش سه"، تیم گسترش فولاد تبریز به رهبری فراز کمالوند یکی از بی حاشیه ترین و با ثبات ترین تیم های حاضر در لیگ شانزدهم بوده است. تیمی که با تفکر مشخص به دیدارهای خود وارد می شود و کمتر اسیر هیجانات و استرس بازی ها می شود.


شاگردان کمالوند تا پایان هفته بیست و دوم صاحب 6 پیروزی شده اند؛ آنها همچنین 4 بار شکست خورده اند و 12 بار به تساوی رسیده اند تا با 30 امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار بگیرند و نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیایی داشته باشند.


 البته تعداد تساوی های زیاد یکی از نقاط منفی تیم کمالوند به شمار می رود، اما در عین حال نشان دهنده انسجام این تیم در کارهای تدافعی و حملات نیز می باشد، به گونه ای که تیم کمالوند در این فصل برای هر حریفی خطرناک بوده است و تنها باخت آنها در بازی های خارج از خانه به دیدار مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باز می گردد.


در جدول رده بندی مسابقات لیگ شانزدهم پس از سه تیم بالانشین جدول (پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال) رده بندی که به ترتیب 50،41 و 40 امتیاز دارند، تیم ذوب آهن با 33 امتیاز رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است و پس از این تیم پیکان 32 امتیازی قرار دارد؛ با شرایط کنونی جدول، این شانس برای تیم گسترش فولاد ایجاد شده است تا امیدوار به کسب سهمیه آسیایی باشد.


البته جدول رده بندی تا رتبه دهم که تیم سپاهان با 28 امتیاز قرار گرفته، شرایط فشرده و پیچیده ای را تجربه می کند و قطعا نمایش تیم ها در 8 هفته آینده می تواند جایگاه آنها را در جدول رده بندی تحت تاثیر قرار دهد.

دیدگاه‌ها