کد خبر : 1396635 | 29 بهمن 1395 ساعت 18:12 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

مرفاوی: دهنوی از تعویضش ناراحت نشد

سرمربی صبای قم می‌گوید قاسم دهنوی اعتراضی به تعویض خود نداشت.

مرفاوی: دهنوی از تعویضش ناراحت نشد

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از بازی برابر سایپا گفت: بازی سخت و مهمی برای هر دو تیم بود؛ با توجه به شرایط جدول سایپا به دنبال استفاده از شرایط میزبانی و کسب پیروزی بود ولی ما هم برای گرفتن امتیاز تلاش می‌کردیم؛ به دنبال برتری بودیم ولی نیمه اول را بد شروع کردیم و نتوانستیم عملکردی که می‌خواهیم را ارائه دهیم؛ در میانه زمین مشکل در حفظ توپ داشتیم و سایپا خوب توپ‌گیری می‌کرد و بازیکنان ما نتوانستند حملاتی ایجاد کنند.


او ادامه داد: با یک تعویض نمایش بهتری داشتیم و بازی را کنترل کردیم؛ در نیمه دوم بهتر بودیم و در حفظ توپ موفق عمل کردیم اما در یک سوم دفاعی حریف هر دو تیم مشکلاتی داشتند و اجازه بازی‌سازی به یکدیگر نمی‌دادند.


سرمربی صبا با بیان اینکه این یک امتیاز برای ما ارزشمند بود، ابراز کرد: به دنبال بهتر کردن شرایط در مسابقات آینده هستیم و امیدواریم بتوانیم روند خوبی طی کنیم.


مرفاوی در مورد تعویض دهنوی و ناراحتی او عنوان کرد: تعویض او فنی بود؛ دهنوی تمرکز خود را از دست داده بود، کارت هم داشت و به همین علت او را تعویض کردیم؛ ما فکر کردیم او از نظر روحی و فنی دچار افت شده و به همین دلیل او را تعویض کردیم تا میانه زمین را بگیریم که خدا را شکر جواب هم داد؛ دهنوی و تمام بازیکنان برای ما قابل احترام هستند و همه به دنبال کسب نتیجه هستیم؛ اینکه بخواهیم یک نفر را فدای تیم کنیم اینطور نیست ولی آقای دهنوی خودش هم قبول دارد روز خوبی نداشت.


او اضافه کرد: هیچ یک از دو تیم موقعیت خطرناکی در نیمه اول نداشتند؛ بازی متعادل بود و اینکه ما حرفی برای گفتن نداشتیم درست نیست؛ ما نیمه دوم بهتر از سایپا کار کردیم.

دیدگاه‌ها