کد خبر : 1396651 | 29 بهمن 1395 ساعت 18:47 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

با روشن شدن موتور گلزنی ساسان؛

در انتظار دومین اوج گیری قرمزهای خوزستان

شاگردان نعیم سعداوی پس از درخشش در نیمه دوم نیم فصل اول از روزهای خوب خود فاصله گرفته اند.

در انتظار دومین اوج گیری قرمزهای خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، لیگ شانزدهم را برای تیم فولاد خوزستان تا اینجای کار می توان به سه برهه تقسیم کرد. 4 بازی ابتدایی پیش از بازگشت ساسان انصاری به تیم؛ اوج گیری فولاد با بازگشت ساسان و شروع نا امید کننده در نیم فصل دوم.


شاگردان نعیم سعداوی که لیگ را به شکست برابر ماشین سازی آغاز کرده بودند، در مقابل پرسپولیس تهران تا حدودی توانستند کیفیت فوتبالی خود را به کارشناسان نشان دهند.


در ادامه ورود ساسان انصاری به فولاد همه چیز را تحت تاثیر قرار داد؛ انگار آنها به بازیکنی مانند او نیاز داشتند تا اوج گیری را آغاز کنند. شکست نفت تهران، استقلال خوزستان و پیروزی سه گله برابر صنعت نفت آبادان این تیم را در وضعیت خوبی قرار داده بود تا امیدوار به کسب سهمیه باشند؛ ضمن اینکه نمایش قابل تحسین این تیم برابر تراکتورسازی و استقلال تهران نیز به خوبی نشان از کیفیت بالای آنها داشت.


دیدار پایانی نیم فصل اول با شکست در ورزشگاه شهدی شهر قدس مقابل پیکان و پایان روند گلزنی های پیاپی قرمزپوشان خوزستانی همراه شد تا این تیم در شروع نیم فصل دوم شرایط مناسبی را تجربه نکند و این شرایط ادامه دار شود.


البته شاگردان نعیم سعداوی هفته گذشته موفق شدند مقابل پدیده به برتری دست یابند تا از دوران افول خود فاصله بگیرند.


روز گذشته تیم فولاد خوزستان در یک دیدار پر گل به تساوی 2 بر  2 مقابل میهمان خود دست یافت؛ دیداری که پس از هفته ها با گلزنی ساسان انصاری آقای گل کنونی لیگ برتر با 13 گل همراه شد. حالا آنها امیدوارند در ادامه روند خوب نیم فصل اول برای آنها تکرار شود تا بتوانند مانند گذشته یکی از نماینده های ایران در فوتبال آسیا باشند.

دیدگاه‌ها