کد خبر : 1396654 | 29 بهمن 1395 ساعت 18:56 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی ترابی احساس می شود؛

رضایی: فشار زیادی به صبا وارد کردیم

غلامرضا رضایی بازیکن تیم سایپا معتقد است که صبا برای کسب تساوی به میدان رفته است؛ با این حال عملکرد تیم خود را قابل قبول ارزیابی می کند.

رضایی: فشار زیادی به صبا وارد کردیم

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه اکباتان غلامرضا رضایی مهاجم تیم سایپا در پایان دیدار برابر صبا که با نتیجه تساوی به پایان رسید، گفت: بازی سختی داشتیم چون تیم صبا دنبال یک بازی تدافعی بود تا از ضد حملات استفاده کند. البته نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم ولی موقعیتی هم به این تیم ندادیم. به نتیجه دلخواه نرسیدیم ولی از فوتبالی که ارائه دادیم راضی هستیم چون فشار زیادی را به آنها وارد کردیم.


رضایی در مورد مصدومیت مهدی ترابی و نقش مثبت او در پیروزی های سایپا ادامه داد: مهدی ترابی یکی از جوان های خوب و آینده دار فوتبال ایران است؛ جای خالی او کاملا احساس می شد و فکر می کنم به زودی و در یکی دو هفته آینده به تیم اضافه شود.


رضایی در مورد بوگدان بازیکن جدید این تیم ادامه داد: این بازیکن زحمت خود را کشید ولی موفق نشد و کارش در تیم به پایان رسید.


مهاجم سایپا در مورد کیفیت چمن ورزشگاه دستگردی عنوان کرد: این چمن شاید از بیرون قشنگ باشد ولی یک پاس چند متری هم روی آن نمی توان با اطمینان داد.

دیدگاه‌ها