کد خبر : 1396664 | 29 بهمن 1395 ساعت 19:17 | 58.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع پرسپولیس از سردردهای عجیبش می‌گوید؛

از ضربه مغزی تا بازی با الهلال با محمد انصاری

مدافع میانی پرسپولیس در گفتگویی جالب از روزهای بعد از ضربه‌ هوادار استقلال به سرش می‌گوید؛ اتفاقی که باعث شده با مشکل بزرگی مواجه شود.

از ضربه مغزی تا بازی با الهلال با محمد انصاری

به گزارش "ورزش سه"، شکست در دربی علاوه بر نتیجه عجیب برای سرخپوشان، یک اتفاق بزرگ و ناجوانمردانه نیز در پی داشت و آن نیز مربوط به شکستن سر محمد انصاری توسط هواداران استقلال بود. مدافع بااخلاق فوتبال ایران که در این فصل به عنوان مدافع میانی در ترکیب این تیم به میدان رفته، در پایان بازی برابر استقلال و در زمان خروج از زمین با پرتاب سنگ از سوی هوادار استقلال دچار ضربه مغزی خفیف شد و این در حالی است که او با این شرایط و با توجه به نیاز تیم مجبور شد برابر سپاهان به میدان برود. انصاری در خصوص این اتفاق و همچنین شرایط بازی با سپاهان با خبرنگار ما صحبت کرد.


مدافع شماره 15 پرسپولیس در خصوص شرایط بدنی‌اش گفت: خدا را شکر اکنون شرایط بهتری دارم و 2 روز است که دیگر سرگیجه ندارم اما همچنان سردرد امانم را بریده است. البته همانطور که گفتم نسبت به روزهای اول خیلی بهتر شده است و امیدوارم بهتر از قبل شود چون واقعا کلافه‌ام کرده است.


انصاری در خصوص اینکه چه حسی به طرفداری که این اتفاق را رقم زده دارد گفت: من نمی‌خواهم در این باره حرف بزنم. فقط امیدوارم کسی یا کسانی که این کار را انجام می‌دهد، فرقی هم ندارد که متعلق به کدام تیم و کجا باشند یک لحظه به عواقب خطرناک احتمالی آن فکر کنند. بنشینند و پیش خودشان فکر کنند این اتفاق اگر شرایط ناگوارتری رقم می‌زد چه می‌کردند؟ فکر کنند ما هم برادر یا یکی از اعضای خانواده‌شان و آیا خدای ناکرده دوست دارند این اتفاق برای عزیزان خودشان رخ دهد؟ امیدوارم کسانی که اینگونه رفتار می‌کنند در خلوت خودشان بنشینند و به این مسائل هم فکر کنند.


مدافع پرسپولیس که با توجه به محرومیت سیدجلال حسینی مجبور به حضور در ترکیب این تیم شد، علیرغم درد شدیدی که داشت مجبور بود در فاز دفاعی در جنگ‌های هوایی شرکت کرده و تلاش کند دروازه تیمش را از حریف محافظت کند. او در خصوص این مساله گفت: قبل از بازی آقای برانکو ایوانکوویچ لطف بزرگی به من داشتند و صحبت زیادی با من کردند که برای محافظت از خودم در ضربات سر مراقب باشم اما شرایط تیم به گونه‌ای بود که نمی‌شد از زدن ضربات سر گذشت. هر ضربه سری که می‌زدم کل وجودم را درد فرا می‌گرفت و احساس بدی داشتم. خدا را شکر که در نهایت شرمنده هواداران نشدیم و نتیجه خوبی کسب کردیم.


انصاری در خصوص اینکه مشکلی برای همراهی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به این مصدومیت نخواهد داشت گفت: مشکل خاصی نیست و اگر کادرپزشکی صلاح بدانند بازی خواهم کرد. باید تلاش کنیم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم و نتیجه مناسبی برابر الهلال کسب کنیم.


وی در واکنش به این سوال که با توجه به همگروهی با نماینده عربستان دوست داشت در این کشور بازی کند تا موفق به زیارت خانه خدا شود گفت: این مسائل سیاسی است و من نمی‌توانم درباره آن حرفی بزنم. ما تلاش می‌کنیم در تمام بازی‌ها به نتیجه برسیم و این بازی هم برای ما ارزش زیادی خواهد داشت.


انصاری درباره توجه به محرومیت در بازی بعدی این تیم پرسپولیس با مشکل مواجه خواهد شد گفت: تیم ما به هیچ بازیکنی وابسته نیست و ما 20 بازیکن آماده داریم که تمام نیمکت نشینان هم با آمادگی کامل در راستای هدف تیم تلاش می‌کنند و این مساله را در بازی‌های قبلی هم نشان دادند.


مدافع پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه برابر مهرداد محمدی مرتکب پنالتی شد یا خیر نیز اینطور پاسخ داد: من دست روی شانه او گذاشتم اما شارژ نکردم و فشاری وارد نکردم. اما همین دست گذاشتن به نظرم در تصمیم داور موثر بود و در نهایت به تصمیم داور و آقای اکبریان احترام می‌گذارم.

دیدگاه‌ها