کد خبر : 1396721 | 30 بهمن 1395 ساعت 01:07 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مقتدرانه یوونتوس مقابل پالرمو

یوونتوس در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-1 پالرمو را شکست بدهد و جایگاهش در صدر جدول سری A را تثبیت کند.

پیروزی مقتدرانه یوونتوس مقابل پالرمو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در دیدار امشب کاملا برتر از حریف  پایین جدولی شان ظاهر شدند و در نهایت با یک پیروزی پرگل، فاصله شان در صدر جدول با تیم دوم را به 10 امتیاز افزایش دادند.

 

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و دیبالا می توانست در همان دقیقه 5 بیانکونری را پیش بیندازد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه پالرمو پیدا نکرد.

 

برتری میزبان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 13، این کلودیو مارکیزیو بود که حساب کار را 1-0 کرد. روی یک توپ برگشتی بود که هافبک باتجربه یوونتوسی ها به راحتی کار را تمام کرد.

 

 

1181520

 

 

بعد ازاین گل پالرمو تا اندازه ای از لاک دفاعی خارج شد و می توانست در دقیقه 17 کار را به تساوی بکشد اما واکنش به موقع بوفون، دروازه یووه را بسته نگه داشت.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما این یوونتوس بود که در دقیقه 40 به گل دوم رسید. روی یک ضربه آزاد بود که دیبالا با یک شوت تماشایی، توانست کار را تمام کند.

 

1181521

 

در دقایق باقی مانده نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم با حملات یوونتوس آغاز شد و بعد از اینکه این تیم یکی دو موقعیت خوب را از دست داد، گونسالو ایگواین در دقیقه 63، اختلاف را به سه گل افزایش داد. این بار دیبالا در نقش گلساز ظاهر شد و روی پاس دقیق او، ایگواین توانست دروازه پالرمو را باز کند.

 

برتری یوونتوس ها بعد از این گل هم ادامه داشت و بعد از از دست رفتن چند موقعیت مناسب، دیبالا در دقیقه 89، حساب کار را 4-0 کرد.

 

 

1181522

 

 

روی اشتباه بازیکنان پالرمو، ایگواین صاحب توپ شد و با یک ضربه پشت پا، دیبالا را در موقعیت گلزنی قرار داد. این ستاره آرژانتینی هم با یک ضربه تماشایی، کار را تمام کرد.

 

بازیکنان پالرمو که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی تلاش زیادی برای جبران عقب ماندگی کردند و در دقیقه 93، توانستند قفل دروازه یووه را باز کنند. روی ارسال دیامانتی، چوچف توانست با ضربه سر دروازه یووه را باز کند تا بعد از 5 دیدار، سرانجام بیانکونری دروازه اش را باز شده ببیند. بازی با همین نتیجه 4-1 به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها