کد خبر : 1396758 | 30 بهمن 1395 ساعت 10:03 | 60.1K بازدید | 4 دیدگاه

سیاه جامگان- تراکتور جمعه برگزار می شود

سومین بازی لیگ برتر در مشهد لغو شد!

دیدار سیاه جامگان و تراکتورسازی در شرایطی لغو شد که برای سومین بار چنین اتفاقی در شهر مشهد رخ می دهد.

سومین بازی لیگ برتر در مشهد لغو شد!

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار تیم های سیاه جامگان و تراکتورسازی که قرار بود دیروز در مشهد برگزار شود، به علت بارش سنگین برف لغو و به زمان دیگری موکول شد. با توجه به اینکه امروز هم شرایط برگزاری مسابقه در مشهد نبود، این بازی در هفته آینده انجام خواهد شد.


چنین اتفاقی برای اولین بار نیست در شهر مشهد رخ می دهد؛ به نظر می رسد مشهد که یکی از کلان شهرهای ایران است، از نظر امکانات ورزشی هنوز به استانداردهای مورد نیاز برای فوتبال نزدیک نشده. در شرایطی که در تمام جهان برای برگزاری مسابقات در مناطق سردسیر تدابیر ویژه ای اندیشیده و با وجود بارش برف مسابقات طبق برنامه انجام می شود، ولی شاهد هستیم که در مشهد پیش بینی شرایط آب و هوایی نامساعد انجام نمی شود.


پیش از دیدار سیاه جامگان و تراکتورسازی، بازی های پدیده و پرسپولیس و سیاه جامگان و گسترش فولاد به دلیل شرایط نامساعد جوی در مشهد یکروز با تاخیر انجام شده بود اما حالا به خاطر بارش شدید برف بازی هفته بیست و دوم به طور کامل لغو شده است.


لغو بازی های مشهد صدای دست اندرکاران تیم های این شهر را نیز در آورده است. دیروز خداداد عزیزی، سرمربی تیم سیاه جامگان در این باره گفته بود: «خیلی تلاش کردیم بازی برگزار شود و اگر حتی در زمین برفی بازی می‌کردیم، خیلی بهتر بود. در این شهر اهتمامی وجود ندارد و یک کاور نداریم روی زمین بکشیم.» خداداد پیش از این نیز از مشکلات تیم های فعال در مشهد صحبت کرده بود. به نظر می‌رسد مسئولان ورزش استان خراسان باید فکری به حال مشکلات کنند.


سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات لیگ برتر در این باره می گوید: با توجه به ادامه بارش برف و شرایط  نامساعد جوی در مشهد دیدار دو تیم امروز هم برگزار نخواهد شد و ‏این بازی لغو شده در  روز جمعه 6 اسفند ماه 95 ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می شود.

دیدگاه‌ها