کد خبر : 1396906 | 30 بهمن 1395 ساعت 15:41 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده راه مشهد را پیدا کرد

پرواز پدیده‌ای‌ها به سمت مشهد دقایق پیش انجام گرفت.

پدیده راه مشهد را پیدا کرد 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پدیده پس از پیروزی مقابل صنعت شب گذشته از آبادان به سمت اهواز رفت تا با پرواز اهواز ـ مشهد به شهر خود بازگردند که به دلایل وضعیت بد آب‌وهوایی و اختلال در نظم پروازها پروازشان کنسل شد و آنها مجبور شدند در این شهر ماندگار شوند. آنها پس از یک روز تاخیر با بدن‌های خسته بار دیگر به فرودگاه اهواز رفتند تا به مشهد بازگردند که این سفر البته باز هم با مشکلاتی همراه بود که خب دقایق پیش به کمک شرکت هواپیمایی آسمان انجام گرفت.


مجتبی سرآسیایی با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت: شرکت هواپیمایی آسمان خصوصا آقای کریمی لطف ویژه‌ای به پدیده‌ای داشتند تا ما بتوانیم تیم‌مان را از آن وضعیت خارج کنیم. بچه‌های ما خیلی خسته شدند اما با ریکاوری که در مشهد انجام خواهیم داد برای بازی بعد آماده می‌شویم. 


وی در پایان به برد پرگلشان اشاره کرد و گفت: این اتفاق خیلی زودتر از این‌ها رخ می‌داد چراکه همه چیز در روند فنی ما خوب رخ می‌داد به جز نتیجه که آن هم در بازی با صنعت حل شد. از این لحظه که به مشهد رسیدیم این بازی را به فراموشی سپردیم و با اتحاد و همدلی به بازی با گسترش فولاد فکر می‌کنیم.

دیدگاه‌ها