کد خبر : 1396922 | 30 بهمن 1395 ساعت 16:15 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: حذف مقابل PSG تاثیری در آینده ام ندارد

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا، در نشست خبری بازی با لگانس، به دفاع از خود و عملکردش در بارسلونا پرداخت و شایعات اخیر در مورد آینده اش را رد کرد.

انریکه: حذف مقابل PSG تاثیری در آینده ام ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از شکست 4-0 در زمین پاری سن ژرمن که این تیم را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار داده، فردا شب در نوکمپ میزبان لگانس خواهد بود تا با کسب یک پیروزی خوب، شب تلخ پاریس را به دست فراموشی بسپارد.

 

 

1180737

 

 

انریکه در نشست خبری این بازی گفت:« این یک بازی متفاوت پس از آنچه که سه شنبه در پاریس اتفاق افتاده است. مسابقه ای خوب برای اینکه ببینیم تیم چه پاسخی به آن شکست خواهد داد.»

 

شدت گرفتن انتقادات در پی شکست 4-0 از PSG:« انتقادات ذره ای تاثیر روی من نگذاشته اند که اگر چنین بود، سه سال روی نیمکت بارسلونا دوام نمی آوردم. خوشبختانه فاصله قابل توجهی بین رسانه ها و ما وجود دارد.»

 

احتمال اخراج:« آنچه در ماه های پیش رو (از جمله حذف برابر پی اس جی) رخ خواهد داد، هیچ تاثیری روی آینده من نخواهد گذاشت. هنوز هیچ تصمیمی در مورد تمدید قرارداد نگرفته ام.»

 

جبران شکست سنگین پاریس:« از روز چهارشنبه در این فکر هستم و تا روز بازی برگشت نیز این مساله ذهن من را به خود مشغول خواهد کرد هرچند که فعلا فقط باید روی بازی های لالیگا که تا بازی برگشت در پیش داریم تمرکز کنیم.»

 

مصاحبه اینیستا و بوسکتس و کم شدن اعتماد بازیکنان به مربی:« مسخره است(با خنده)؛ چنین چیزی صحت ندارد. فقط در مورد اظهارنظرهای خودم واکنش نشان می دهم. در مورد بازیکنان ترجیح می دهم رودررو و در رختکن با آنها حرف بزنم.»

 

دفاع لوئیس سوارز از شما:« من در این هفته نزدیک به هیچ رادیو و تلویزیونی نشده ام. من کار خودم را تایید می کنم. حالا چه خوشتان بیاید یا نه.»

 

غیر ممکن بودن قهرمانی در لالیگا:« آنهایی که می گویند فصل برای بارسا تمام شده، انسان های خوشبینی هستند نه؟ برای ما هیچ چیز نه سیاه است و نه سفید. در هر سه جام زنده هستیم و شانس داریم. شاید در لیگ قهرمانان کمتر؛ اما در کوپا دل ری فینالیست شده ایم و در لالیگا نیز هنوز امیدواریم.»

دیدگاه‌ها