کد خبر : 1397085 | 01 اسفند 1395 ساعت 12:51 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

خستگی ناپذیر و مبارز؛ ف.کاف‌ها برمی‌گردند؟

دو مربی فوتبال ایران در شرایط سختی قرار گرفتند و امیدوارند در پایان لیگ شانزدهم لبخند بر لب داشته باشند.

خستگی ناپذیر و مبارز؛ ف.کاف‌ها برمی‌گردند؟

به گزارش "ورزش‌سه"، با بازگشت فیروز کریمی و فرهاد کاظمی به لیگ برتر خیلی ها نسبت به شرایط صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز امیدوار شدند اما این امیدواری تاکنون شکل عملی به خود نگرفته است؛ صنعت نفت نسبت به دوران مربیگری نادر دست نشان نتایج ضعیف تری کسب کرده و ماشین سازی نیز توفیقی برای فرار از قعرجدول پیدا نکرده است. 


فیروز کریمی و فرهاد کاظمی با کارنامه ای پرافتخار در 8 هفته باقی مانده از لیگ برتر تلاش خواهند کرد تا امتیاز تیم های خود را در این دسته حفظ کنند، اتفاقی که برای تیم آبادانی محتمل تر به نظر می رسد. از سوی دیگر کاظمی که در 3 سال گذشته ذوب آهن، راه آهن و سیاه جامگان را در هفته های پایانی در لیگ برتر حفظ کرده به دنبال رقم زدن چهارمین بقا با ماشین سازی است. او با وجود اینکه از زمان حضورش در تبریز فقط یک پیروزی به دست آورده همچنان به بقا امیدوار است.


فیروز کریمی نیز که افتخارات مهمی را در سال های فعالیتش به دست آورده اصلا دوست ندارد تیمی که در نیم فصل اول جزو تیم های نیمه بالایی جدول رده بندی بود فقط از بقا نجات دهد. تیم او البته به غیر از بازی با پدیده عملکرد خوبی در سایر مسابقاتش داشت اما نتوانست به برد برسد. 


ف.کاف های فوتبال ایران روزهای سختی را در پیش دارند. آنها که همیشه روحیه مبارزه طلبی خود را به رخ کشیده اند، در لیگ شانزدهم نیز پا پس نمی کشند. آیا آنها موفق خواهند بود؟

دیدگاه‌ها