کد خبر : 1397114 | 01 اسفند 1395 ساعت 14:34 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

دکتر باقری:

بهداد سلیمی فقط ضعف عضلات دارد

رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری با بیان این که بهداد سلیمی مشکل خاصی ندارد، گفت: سلیمی به دلیل این که بعد از المپیک تمرین‌های زیادی نداشت، عضلات پایش ضعیف شده و به دنبال تقویت عضلات پایش است.

بهداد سلیمی فقط ضعف عضلات دارد

به گزارش "ورزش سه"، دکتر داود باقری در گفت‌وگو با ایسنا درباره حضور بهداد سلیمی در مسابقه‌های آسیایی وزنه‌برداری که اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد، افزود: سلیمی به خاطر این که بعد از بازی‌های المپیک ریو تمرین‌های زیادی نداشت، از ناحیه عضلات پا ضعیف شده بود. بدون شک بلند کردن وزنه‌های سنگین با چنین شرایطی امکان‌پذیر نیست و وی باید عضلات پایش را از ناحیه‌ای که عمل جراحی روی آن انجام شده بود، تقویت کند تا به شرایط ایده‌آل و آرمانی خود برسد.

 

او گفت: سلیمی در حال حاضر در سلامت کامل به سر می‌برد و هیچ مشکلی برای شرکت در مسابقه‌های آسیایی وزنه‌برداری که سال آینده و ترکمنستان برگزار می‌شود، ندارد.

 

باقری خاطرنشان کرد: این وزنه‌بردار کشورمان با انجام کار فیزیوتراپی و تقویت عضلات خود در کنار دکتر امین نوروزی در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در فینال لیگ برتر وزنه‌برداری است.

 

وی در پایان پیرامون این پرسش که وضعیت پای بهداد سلیمی بعد از عمل جراحی در چه شرایطی قرار دارد و آیا مشکلی از این ناحیه احساس می‌شود یا خیر؟ گفت: هیچ مشکلی برای سلیمی از ناحیه پایی که تحت عمل جراحی قرار گرفت وجود ندارد و او با تقویت عضلات ضعیف شده دوباره شرایط آرمانی خود را برای زدن وزنه‌های سنگین پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها