کد خبر : 1397129 | 01 اسفند 1395 ساعت 15:19 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

دهنوی: احتمالا در زمین می‌ماندم اخراج می‌شدم

قاسم دهنوی هافبک تیم فوتبال صبای قم می‌گوید هیچ قهری در کار نبوده و بعد از خروج به زمین به دلیل سرمای شدید هوا به رختکن رفته و در نیمه دوم روی نیمکت تیمش نشسته است.

دهنوی: احتمالا در زمین می‌ماندم اخراج می‌شدم

به گزارش "ورزش سه"، دهنوی در خصوص تعویضش در دقایق پایانی نیمه اول گفت: وقتی به میدان رفتم احساس کردم نمی‌توانم به بازی کردن ادامه دهم و دچار سردرد بدی شدم و اگر با آن شرایط به بازی ادامه می‌دادم فشار سرم باعث می‌شد بازی خشنی به نمایش بگذارم و در نهایت کارت بگیرم از همین رو ترجیح دادم تعویض شوم. زمانی که از زمین بیرون آمدم به دکتر تیم گفتم یک مسکن به من بدهد تا کمی از دردم کاسته شود. وقتی تعویض شدم دقایق پایانی نیمه اول بود و 2 دقیقه‌ای کنار تیم بودم و سپس به رختکن رفتم تا دوش بگیرم و سرحال‌تر شوم. در نیمه دوم بعد از ورود صبا به زمین من هم روی نیمکت نشستم و اصلا قهرکردنی در کار نبود چون هوا سرد بود ترجیح دادم زودتر به رختکن برود تا عرق را از تن بزدایم. 


او درباره بازی هم می‌گوید: بازی با سایپا یک بازی کسل‌کننده و بی‌روح بود، بازیکنان ما از لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی قرار نداشتند. بیشتر بازی تحت فشار حملات حریف بود. در روزی که سایپایی‌ها خوب یارگیری کرده بودند و از جلو پرس می‌کردند ما نتوانستیم به آن صورت عملکرد خوبی داشته باشیم. 


وی افزود: البته فقط در نیمه اول خوب نبودیم و در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم که در نهایت گل نشد. در واقع باید گفت بازی پایاپایی بود و موقعیت‌ها نصف و نیمه؛ اکثر موقعیت‌هایی که سایپایی‌ها روی دروازه ما ایجاد کردند روی اشتباهات بازیکنان ما بود نه روی تاکتیک خوب آنها. 


دهنوی درباره دور شدن‌شان از خطر سقوط می‌گوید: امتیازات خیلی نزدیک است، همچنان استرس روی تیم هاست. ما سه بازی با تراکتور، استقلال و سپاهان داریم که فکر می کنم بازی ها خیلی سخت است، این  3 بازی روی ماندن‌مان در رقابت‌های لیگ‌برتر خیلی تاثیرگذار است.


هافبک صبا با ابرازامیدواری پیروزی‌ تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید: شاید تعطیلات روی بدن بچه‌ها و روند تیم‌هایی که خوب کار کرده‌اند تاثیرگذار باشد اما معتقدم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در اولویت است. امیدوارم تیم‌های ایرانی حاضر در این رقابت‌ها بتوانند سهمیه های آسیایی بهتری کسب کنند تا این پیروزی‌ها دیگر منجر به کسر شدن سهمیه ایران در سال‌های آینده نشود. البته تیم‌ها در این تعطیلات چند روزه می‌توانند با بازی‌های دوستانه بدن بازیکنانش را در شرایط مسابقه قرار دهند. 


او در پایان درباره اوضاع بد مالی صبا گفت: امیدوارم مسئولین مشکلات مالی صبا را به زودی حل کنند و شب عید فکری به حال بچه‌های تیم کنند تا خون تازه‌ای در رگ های بازیکنان جاری شود آنها بتوانند نتایجی در خور شأن صبا بگیرند.

دیدگاه‌ها