کد خبر : 1397167 | 01 اسفند 1395 ساعت 17:28 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولین داوری در ورزشگاه خجالت زده بودند؛

عبدی: مردم در آبادان با فوتبال نفس می‌کشند

بهادر عبدی بازیکن تیم صنعت نفت آبادان می گوید خوشبختانه یا متاسفانه فوتبال در آبادان تنها دلخوشی مردم است.

عبدی: مردم در آبادان با فوتبال نفس می‌کشند

بهار عبدی هافبک تیم صنعت نفت آبادان در مورد شکست 3 بر صفر این تیم در خانه به خبرنگار "ورزش سه" گفت: متاسفانه اون طوری که می خواستیم نشد. آقای کریمی خیلی مسائل را به ما گوشزد کرده بودند که نتوانستیم اجرا کنیم. موقعیتی به حریف ندادیم ولی سه گل خوردیم. یک شوت، یک ضربه ایستگاهی و یک پنالتی خنده دار؛ کل کادر داوری و مسئولین داوری در ورزشگاه خجالت زده شدند. اعلام این پنالتی عجیب بود و سازماندهی تیم ما را از هم پاشید. در مجموع بازی خوبی نبود و شرمنده هواداران شدیم.


بهادر عبدی در مورد اعتراض های هواداران در پایان بازی که با پرتاپ سنگ نیز همراه شد، ادامه داد: نمی دانم بگویم متاسفانه یا خوشبختانه در آبادان تنها دل خوشی مردم فقط فوتبال است. مردم با این تیم نفس می کشند. جنوبی ها کلا تب بالایی دارند و دوست دارند همیشه خوب باشند. به آن ها حق می دهم که ناراحت باشند البته نه در مورد سنگ پراکنی؛  خیلی از مردم این تیم را از خانواده هایشان بیشتر دوست دارند. امیدوارم در ادامه بهتر باشیم تا جواب محبت های هواداران را بدهیم.


بهادر عبدی با انتقاد شدید از عملکرد داور مسابقه صحبت هایش را اینگونه ادامه می‌دهد: این اتفاقات در همه ورزشگاه های ایران رخ می دهد. تیم صنعت نفت چون کسی در فدراسیون ندارد نمی تواند حقش را بگیرد.

 

صنعت نفت نام بزرگی دارد و امیدوارم نسبت به نام تیم از ما حمایت شود. این پنالتی که برای تیم حریف ما گرفتند اگر به ضرر هر تیمی گرفته می شدکلی جنجال به پا می شد ولی در مورد تیم ما نه مطبوعات و نه رسانه ها به آن توجهی نکردند. فوتبالی ها می دانند که وقتی 1-0 عقب باشی می توانی به بازی برگردی ولی وقتی گل دوم را می خوری کار خیلی سخت می شود. این اشتباه منجر به باخت تیم ما شد و امیدوارم اشتباهات داوری در بازی های آینده به ضرر ما نباشد، چون اصلا هم دوست نداریم اشتباهات به سود ما باشد و ترجیح می دهیم فوتبالی برنده باشیم.


بازیکن سابق پرسپولیس و نیم فصل اول پیکان در مورد اینکه با شرایطی که در انتهای دیدار برابر پدیده به وجود آمد، مشکلی برای تمرین کردن ندارند، عنوان کرد: اصلا مشکلی وجود ندارد؛ توقع از تیم ما بالا است و باید خیلی بهتر بازی کنیم. در تمرینات هواداران ما را تشویق می کنند. اگر کمی آستانه تحمل هواداران بالا برود من قول می دهم نتایج بهتری می گیریم.  آقای کریمی و همه مجموعه تیم علیرغم تمام محرومیت ها و محدودیت ها در تلاش هستند تا نتایج خوبی رقم بزنند. 


عبدی در پایان گفت: مردم آبادان در یک سال اخیر استقبال خوبی از من داشته اند و من هم با توجه به اینکه در تمام تیم های قبلی ام گل زده ام تلاش می کنم تا در آبادان هم علیرغم اینکه در چند پست با نظر آقای کریمی بازی کرده ام، گلزنی هایم را شروع کنم.

دیدگاه‌ها