کد خبر : 1397171 | 01 اسفند 1395 ساعت 17:38 | 39.6K بازدید | 2 دیدگاه

5+1 دوئل سرنوشت ساز در ورزشگاه شیخ رشید

ماجراجویان منصوریان Vs میلیاردی‌های اورلیو

استقلال و الاهلی امارات روز دوشنبه دیداری را برگزار خواهند کرد که نتیجه آن متاثر از جنگ های پر تعدادی است.

ماجراجویان منصوریان Vs میلیاردی‌های اورلیو

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیدار با الاهلی برابر ستاره هایی قرار خواهد گرفت که کنترل و پیروزی برابر آنها نقش پر رنگی در نتیجه بازی خواهد داشت. آبی پوشان در این دیدار دوئل های سختی پیش روی خود دارند که این دوئل های سرنوشت ساز در ادامه می آید:

 


دوئل اول؛ رابسون جانواریو و احمد خلیل
مدافع برزیلی استقلال در دیدارهای گذشته نمایش بسیار خوبی داشت اما حالا باید برابر بازیکنی قرار بگیرد که در تیم خود بهترین است و فصل گذشته نیز بهترین بازیکن سال آسیا شده. مدافع سرعتی استقلال در این دیدار نبرد سختی با احمد خلیل خواهد داشت و قطعا مهار این بازیکن می تواند در نتیجه پایانی بازی تاثیر زیادی بگذارد.

 

 

دوئل دوم؛ امید نورافکن و اورتون ریبریو
هافبک طراح و گران قیمت سابق تیم ملی برزیل در فرم خوبی قرار دارد اما ستاره اول استقلال در بازی های گذشته در تقابل با ژاوی به این بازیکن باج نداد و حالا باید آزمونی بین المللی دیگری را پشت سر بگذارد. ریبریو مغز متفکر الاهلی در حمله است و استقلال اگر بتواند این بازیکن را مهار کند، قطعا به خواسته خودش که کسب امتیاز در شیخ رشید است، دست یابد.

 

 

دوئل سوم؛ امید ابراهیمی و حبیب فردان
هافبک های ملی پوش تیم ایران و امارات نبرد مهم و تاثیر گذاری دارند. ابراهیمی در بردهای استقلال نقش پر رنگی دارد و تنها شکست استقلال در نیم فصل دوم در دیداری بود که ابراهیمی در ترکیب استقلال حضور نداشت. جدال فردان و ابراهیمی در مرکز زمین برنده جنگ های میانه میدان را مشخص خواهد کرد و اگر ابراهیمی در این دیدار بتواند مچ فردان را بخواباند، استقلال برای کسب پیروزی کار سختی نخواهد داشت.

 

 

دوئل چهارم؛ کاوه رضایی و ولید عباس
مهاجم سرعتی و پرتلاش استقلال در خط حمله برابر مدافع با تجربه تیم ملی امارات قرار می گیرد. کاوه رضایی در دیدارهای گذشته استقلال با تحت فشار گذاشتن مدافعان حریف پایه گذار گل های زیادی در استقلال بوده اما ولید عباس مطمئنا رقیب سر سختی برای کاوه خواهد بود. ولید عباس که 40 بازی ملی در کارنامه خود دارد، رهبر خط دفاع الاهلی به شمار می رود و جدال او با مهاجم اصلی آبی ها، جدال تجربه و انرژی جوانی است.

 

 

دوئل پنجم؛ خسرو حیدری و دیوپ
مدافع راست احتمالی استقلال برابر بهترین گلزن الاهلی که با درخشش در الظفره به این تیم پیوست، کار سختی خواهد داشت. مهاجم بلند قامت و 187 سانتی متری الاهلی با گام های بلند، سرعت بالا و قدرت سرزنی که دارد برابر خسرو حیدری قرار خواهد گرفت تا حیدری یکی از سخت ترین نبردهای خود را پیش رو داشته باشد.

 

 

دوئل 5+1؛ منصوریان و اولاریو
سرمربی جوان استقلال در سومین تجربه حضور در مسابقات آسیایی برابر یکی از بهترین مربیان آسیا قرار می گیرد. اولاریو با الاهلی فصل گذشته در لیگ و جام حذفی دبل کرد و تجربه قهرمانی در لیگ و حذفی رومانی را در کارنامه خود دارد. سرمربی جوان استقلال برای ادامه روزهای درخشان خود در استقلال و برداشتن گام محکم در آسیا در اولین دیدار باید برابر قوی ترین تیم گروه خود قرار بگیرد.

 

دیدگاه‌ها