کد خبر : 1397195 | 01 اسفند 1395 ساعت 18:22 | 61.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو:

بازیکن سابق رئال، گزینه جانشینی ویدال در بارسا

بارسلونا هفته گذشته الکس ویدال، مدافع راست خود را به دلیل مصدومیت برای 5 ماه آینده از دست داد و طبق قانون می تواند یک بازیکن اسپانیایی جدید به خدمت بگیرد.

بازیکن سابق رئال، گزینه جانشینی ویدال در بارسا

 به گزارش "ورزش سه"، ویدال دقیقه 87 بازی با آلاوس با خطای تئو هرناندز از ناحیه مچ پا آسیب دید و 5 ماه از میادین به دور خواهد ماند و این به معنای از دست رفتن فصل برای وی است.  بارسا در حال حاضر فقط سرجی روبرتو را به عنوان دفاع راست در اختیار دارد.

هر تیمی در صورت از دست دادن بازیکن خود برای ادامه فصل، طبق قوانین می تواند یک بازیکن جدید به جای وی جذب کند. به این ترتیب، بارسا می تواند بازیکن آزاد یا بازیکن شاغل در فوتبال اسپانیا را به جای ویدال به خدمت بگیرد. نگاهی به بازار نشان می دهد که بازیکن در دسترس و مفید برای بارسلونا وجود ندارد اما هستند گزینه هایی که بارسا می تواند روی آنها ریسک کند.

 

 

1181907

 

 

یکی از این گزینه ها که امروز از سوی موندودپورتیوو مطرح شد، خوان فران نام دارد.

مدافع راست 28 ساله واتفورد که به صورت قرضی برای دپورتیوو بازی می کند. بندی در قرارداد قرضی او وجود دارد که به دپور اجازه خرید قطعی او را می دهد؛ ضمن اینکه قرارداد فران با واتفورد انتهای همین فصل به اتمام می رسد.

این بازیکن 28 ساله در تیم های پایه ای رئال رشد یافته و سال 2009 که پیگرینی مربی کهکشانی ها بود، اولین بازی خود برای تیم اول رئال را نیز انجام داد.

در بارسلونا هنوز برای خرید بازیکن به جای ویدال تردیدهایی وجود دارد با این حال نمایندگان این باشگاه به دقت شرایط خوان فران را زیر نظر دارند.

دیدگاه‌ها