کد خبر : 1397197 | 01 اسفند 1395 ساعت 19:18 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

اصرار پاس به کلاهبرداری بازیکن برزیلی

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: امروز جلسه خوبی با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور پیرامون پرونده 'کریدنس کلییر واترکوتو' بازیکن متخلف برزیلی داشتیم و هواداران نگران وضعیت تیم نباشند.

اصرار پاس به کلاهبرداری بازیکن برزیلی 

به گزارش "ورزش سه" ، محمدتقی رحیمی درباره این پرونده گفت: تخلف این بازیکن هم برای FIFA محرز شده و آنها مورد پیگیری شده از سوی پلیس اینترپل را تایید کرده اند و تاج رئیس فدراسیون نیز در این باره گفت وگو داشته است. جلسه خوبی امروز برگزار کردیم و مفصل پیرامون این پرونده و وضعیت تیم پاس گفت وگو داشتیم ضمن اینکه باید قدردان رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان و عیوقیان رئیس هیات فوتبال همدان باشم که در این جلسه همراهی لازم را داشتند.موضوع این بازیکن برزیلی قابل حل است و بسیار نسبت به تبرئه شدن باشگاه پاس امیدوار هستم. اشتباهاتی در گذشته پیرامون پیگیری این پرونده شده و فیفا نیز براساس گذشته رای صادر کرده است.  اینکه با این بازیکن توافقی در برزیل صورت گرفته به هیچ عنوان جایز نبوده و نیست چرا که این بازیکن تخلف بزرگی انجام داده و فدراسیون فوتبال نیز از منافع باشگاه پاس که منافع ملی است، قطعا دفاع لازم را خواهد داشت.


وی گفت: بودجه پاس به هر صورت بیت المال است و ما در برابر آن مسئول هستیم. نباید پولی به این بازیکن پرداخت میشد چرا که تخلف آشکار داشته و از این وضعیت سو استفاده هایی نیز شده است. تا جای امکان پیگیری لازم را تا رسیدن به نتیجه انجام می دهم. به عنوان مسئول باید از مواضع باشگاه دفاع کنم. این بازیکن کلاهبرداری کرده و پلیس اینترپل هم تایید کرده است. فیفا نیز توجه جدی به محرز شدن جرم از سوی پلیس بین الملل دارد و می تواند به نتیجه لازم رسید.


وی افزود: قطعا تا پایان ماه جاری و قبل از شروع مرحله دوم نسبت به رسیدن به حق خود اقدام می کنیم. از فدراسیون نیز به عنوان نهاد رسمی فوتبال ایران خواسته ایم تا پیگیر حق ما باشد. اینجا فقط تیم پاس مطرح نیست بلکه ناحقی در خصوص فوتبال ایران مشاهده می شود. چرا باید پول مملکت را به بازیکنی بدهیم که تخلف آشکار داشته و تصور می کند با حیله گری می تواند به هدفش برسد.

دیدگاه‌ها