کد خبر : 1397204 | 01 اسفند 1395 ساعت 19:52 | 53.9K بازدید | 1 دیدگاه

43 امتیاز دو 2 بازی؛

درخشش باورنکردنی دختر ایرانی در اروپا (عکس)

مائده برهانی که به عنوان اولین بانوی لژیونر والیبال ایران راهی لیگ بلغارستان شد، توانست در 2 بازی اخیر تیم خود عنوان امتیازآورترین بازیکن زمین را به خودش اختصاص بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته اتفاقی بزرگ در تاریخ والیبال ایران رخ داد و مائده برهانی به همراه زینب گیوه راهی تیم شومن کلاب بلغارستان شدند تا عنوان اولین بانوان لژیونر والیبال ایران را به خودشان اختصاص بدهند. در گذشته بانوانی بودند که ایران را به مقاصدی مختلف ترک کرده بودند و در کنار کار اصلی شان به بازی والیبال ادامه داده اند اما حضور برهانی و گیوه اولین پیشنهاد باشگاه های اروپایی به بانوان ایرانی بود که آنها با حجاب اسلامی به میادین بروند.

 

1181919


تیم شومن کلاب بلغارستان که در لیگ جاری این کشور وضعیت مناسبی نداشت تصمیم گرفت برای تقویت شرایط تیمی خود از دو ستاره ایرانی کمک بگیرد. مائده برهانی در ابتدا در تمرینات این تیم حاضر شد و سپس زینب گیوه به ترکیب تیم رفت تا تیم بلغاری در 3 بازی گذشته از حضور این 2 بازیکن استفاده کند.

 

1181922


با تمام نگرانی هایی که بازیکنان و جامعه والیبال برای حضور این دو بازیکن در لیگ بلغارستان داشتند اما آنها توانستند به سرعت خود را با شرایط، سیستم و این لیگ آدابته کنند. مائده برهانی در 2 بازی گذشته عنوان امتیاز آورترین بازیکن زمین را به خودش اختصاص داده و در دیدار مقابل "اسلاویا" توانست 21 و در دیدار مقابل "زسکا" 22 امتیاز کسب کند تا بیشتر از هر بازیکن دیگری در زمین او موفق به کسب امتیاز شده باشد.

 

1181920


این دو بازیکن ایرانی به سرعت خود را با تیم هماهنگ کرده اند و در 2 بازی گذشته "شومن" این مائده برهانی بوده است که عنوان امتیاز آورترین بازیکن زمین را به خودش اختصاص داده اما این تیم به بردهایی بیشتر در لیگ نیاز دارد که در این راه روی دو بازیکن ایرانی خود حساب ویژه ای باز کرده اند.

 

1181921

 

دیدگاه‌ها