کد خبر : 1397275 | 02 اسفند 1395 ساعت 10:02 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت بازیکن استقلال اهواز و جریمه برای نساجی

آخرین آرای کمیته انضباطی

کمیته انضباطی رای های خود را درباره تیم های لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور صادر کرد.

آخرین آرای کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های استقلال اهواز و مس کرمان برگزار و از سوی احسان آغاجریان، بازیکن تیم استقلال اهواز تخلفاتی مبنی بر رفتار زننده با بازیکن تیم مقابل که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

همچنین تیم استقلال اهواز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی و پرتاب سنگ طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی باید مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.


*جریمه نقدی برای تیم نساجی مازندران


مسابقه تیم های نساجی مازندران و فجر شهید سپاسی برگزار و از سوی حجت اله وفادار، تدارکات تیم فجر سپاسی تخلفاتی مبنی بر رفتار زننده به تماشاگران که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.


تیم نساجی مازندران نیز به دلیل اهانت به سرمربی تیم خود از سوی تماشاگران، طبق ماده 79 باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.


*توبیخ و جریمه نقدی برای سرپرست تیم نفت مسجد سلیمان


حسن پور، سرپرست تیم نفت مسجد سلیمان به خاطر اعتراض شدید به داوری و رفتار غیر مسئولانه که در دیدار با استقلال اهواز از وی رخ داد، به توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.


*توبیخ کتبی برای سرمربی و مربی تیم نساجی مازندران


ساکت الهامی، سرمربی و فرید یعقوب نیا، مربی تیم نساجی مازندران به دلیل اعتراض مکرر به داور و رفتار ناشایست پس از پایان مسابقه، هر کدام به توبیخ کتبی محکوم شدند.


کلیه آرای فوق قطعی است.

 

دیدگاه‌ها