کد خبر : 1397304 | 02 اسفند 1395 ساعت 11:26 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

منصور و حاجی مایلی، بیزار از تساوی

کمترین باخت را در بین تیم های حاضر در این دوره از بازی های لیگ یک مس کرمان داشته است؛ با مربیگری منصور ابراهیم زاده. 2 شکست در 24 بازی.

منصور و حاجی مایلی، بیزار از تساوی 

به گزارش "ورزش سه"، تصور می شود تیمی که در 24 بازی فقط 2 باخت داشته صدرنشین بلامنازع بازی ها باشد و در فاصله چند هفته مانده به پایان بازی ها قهرمانی و صعود به لیگ برتر را جشن بگیرد. اما مس کرمان امروز تیم سوم جدول است و برای صعود به لیگ برتر بی دغدغه نیست و این به خاطر 13 تساوی در 24 بازی بوده که نشان می دهد در فوتبال سه امتیازی فقط نباختن برای صعود به لیگ برتر کافی نیست و در سایه نباختن باید برای پیروزی بازی کرد. 


البته مس کرمان و منصور ابراهیم زاده از تساوی های پی در پی در دور رفت به اندازه کافی درس گرفته اند و در 7 بازی سپری شده در دور برگشت در 5 بازی پیروز شده اند. 


مس کرمان امروز خوب می داند نتیجه مساوی در بازی با ملوان به کار نخواهد آمد و تنها باعث خوشحالی دیگر رقبا خواهد شد. ملوان هم این مسئله را قبول دارد و چه بسا کسب یک امتیاز از این دیدار ملوان را بعد از هفته های متمادی از جمع دو تیم صعود کننده به لیگ برتر خارج کند. 


ملوان و مس با قضاوت حسین زرگر برگزار کننده این بازی خواهند بود. داوری که چند هفته پیش در بازی سایپا – سیاه جامگان یک اشتباه فاحش داشت و زمینه ساز پیروزی سایپا شد. او بعد از چند هفته محرومیت با قضاوت این بازی شانس پیدا می کند که دوباره به لیگ برتر باز گردد.


منصور ابراهیم زاده و محمد مایلی کهن امروز باید بیزار از تساوی نشان دهند چون نزدیک شدن به هدف این ایده را طلب می کند.

دیدگاه‌ها