کد خبر : 1397326 | 02 اسفند 1395 ساعت 12:17 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

فکری، همچنان در حسرت پیروزی

محمود فکری که در پایان هفته بیستم جانشین فرزاد حافظی در تیم نفت مسجد سلیمان شد، در 5 هفته سپری شده از حضورش در این تیم هنوز پیروز نشده است.

فکری، همچنان در حسرت پیروزی 

به گزارش "ورزش سه"، شکست خانگی در برابر تیم های گل گهر و بادران دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر و تساوی مقابل استقلال اهواز و مس رفسنجان دستاورد تلاش های محمود فکری در این تیم بوده است. ضمن اینکه بازی این تیم در برابر پارس جنوبی به دلیل شرایط جوی جم برگزار نشد!


با توجه به اینکه نفت مسجد سلیمان در 4 بازی اخیر با محمود فکری در سه مسابقه در خانه به میدان آمده تصور می شد امتیازات بیشتری را به دست بیاورد. کسب 2 امتیاز از 12 بازی برای تیمی که در نیمه پایین جدول قرار دارد و خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می کند، قطعا کارنامه خوبی نیست. 


پیش از محمود فکری، فرزاد حافظی که جانشین سهراب بختیاری زاده شد در 3 بازی یک تساوی و دو شکست به دست آورد و این ها نشان می دهد که شاید تصمیم به برکناری سهراب بختیاری زاده یک تصمیم عجولانه ای بوده. اگر ایراد اصلی از سرمربی تیم بود فرزاد حافظی و محمود فکری باید بهتر نتیجه می گرفتند اما امروز شاهدیم حضور این دو مربی ارمغانی برای نفت مسجد سلیمان نداشته است! 


اگر نفت مسجد سلیمان یک پله دیگر سقوط کند در جمع سه نامزد سقوط به دسته پایین تر قرار می گیرد و این نشان می دهد که تیم محمود فکری در هفته های پیش رو بازی های سختی را دنبال خواهد کرد. 


البته که اخراج بی فایده سهراب بختیاری زاده باید برای نفتی ها درس شده باشد که برای تغییر وضعیت تنها به دنبال برکناری سرمربی نباشند و دست کم در ادامه راه های دیگری را تجربه کنند. 


کارنامه نفت مسجد سلیمان با فکری 
*نفت مسجد سلیمان صفر - گل گهر سیرجان  یک 
*مس رفسنجان یک – نفت مسجد سلیمان یک 
*نفت مسجد سلیمان یک – استقلال اهواز یک  
*پارس جنوبی جم – نفت مسجد سلیمان (برگزار نشد)
*نفت مسجد سلیمان صفر – بادران تهران یک

دیدگاه‌ها