کد خبر : 1397327 | 02 اسفند 1395 ساعت 12:22 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتخاب سخت منصوریان برای دیدار افتتاحیه؛

جوانگرایی استقلال در آسیا ادامه پیدا می کند؟

سرمربی آبی ها در لیگ برتر با اعتماد به بازیکنان جوان نتیجه گرفت اما شرایط برای او در لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است.

جوانگرایی استقلال در آسیا ادامه پیدا می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران در حالی اولین دیدار خود را برابر حریف اماراتی انجام می دهد که ترکیب آبی ها ترکیبی از بازیکنان با تجربه و بی تجربه در آسیا است.


در جمع بازیکنان حال حاضر استقلال مهدی رحمتی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، وریا غفوری، کاوه رضایی، یعقوب کریمی، لئوناردو پادوانی، سید حسین حسینی و علی قربانی سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خود دارند. در این میان البته رحمتی، حیدری و حسین حسینی تنها بازیکنانی هستند که با استقلال در این مسابقات شرکت کردند و دیگر بازیکنان با پیراهن تیم های مختلف در لیگ قهرمانان حاضر شدند.


از سوی دیگر تیمی که منصوریان در دیدارهای گذشته در مسابقات لیگ برتر از آنها استفاده کرده سابقه حضور در لیگ قهرمانان را ندارند. رابسون، مجید حسینی، میلاد زکی پور، امید نورافکن، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و فرشید باقری بازیکنانی هستند که در دیدارهای گذشته در ترکیب اصلی استقلال حضور داشتند اما هیچکدام پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا به میدان نرفتند. تیم منصوریان با ترکیب بازیکنان جوان و قدیمی در لیگ برتر نتیجه گرفته اما منصوریان به خوبی می داند که در مسابقات آسیایی اعتماد کردن به بازیکنان بی تجربه برای او هزینه زیادی خواهد داشت و شاید سرمربی جوان آبی ها مجبور شود در دیدار برابر الاهلی به بازیکنانی بازی دهد که تجربه آنها به جوانی بازیکنان استقلال برتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها