کد خبر : 1397328 | 02 اسفند 1395 ساعت 12:24 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

باقری 43 ساله شد؛

آقا کریم، محبوب و محجوب ابدی(عکس)

جشن تولدش 43 سالگی کریم باقری در اردوی عمان پرسپولیس، یک واقعیت مهم را بازگو کرد؛ محبوبیت فوق العاده مرد محجوب پرسپولیس.

به گزارش "ورزش‌سه"، کریم باقری هر چقدر از مصاحبه فراری باشد و هر چقدر علاقه ای به پرداختن به حاشیه ها نداشته باشد، محبوب است. مرد محجوب فوتبال ایران که سال ها در تیم ملی، بوندسلیگا و پرسپولیس بازی کرده، تجربیات فراوانی در فوتبال به دست آورده و حالا از این تجربیات در کسوت مربی پرسپولیس و دستیار برانکو ایوانکوویچ استفاده می کند.

 

1182046


نکته مهم درباره آقا کریم فوتبال ایران محجوبیت تمام نشدنی اوست؛ باقری همواره از حاشیه فراری بوده و در 10 سال گذشته به عنوان یکی از بزرگترهای پرسپولیس سعی در جمع کردن مسائل غیرفوتبالی داشته است. او چه در دورانی که کاپیتان پرسپولیس بود و چه حالا که بیش از یکسال است به عنوان مربی فعالیت می کند، نقش کلیدی داشته و دارد؛ به عبارت بهتر باقری همواره در سایه حرکت کرده و البته نقش مثبتی در تیمش ایفا کرده است.

 

1182047


همه این مسائل از کریم باقری یک ستاره محبوب ساخته است؛ او که در سال 87 در نظر سنجی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار به عنوان دومین بازیکن محبوب جهان نیز انتخاب شد، همچنان نزد مردم و به خصوص طرفداران فوتبال و پرسپولیس مقبولیت ویژه ای دارد. این محبوبیت نه تنها در جامعه که در بین تمام اعضای تیم پرسپولیس هم وجود دارد. برای پی بردن به این مساله کافی است نگاهی به عکس های منتشر شده از جشن تولد آقا کریم در اردوی عمان عربستان بیندازید. وقتی همه بازیکنان و اعضای کادرفنی و حتی محمود خوردبین که رکورددار نشستن روی نیمکت پرسپولیس است، برای عکس گرفتن با او و کیک تولدش سر و دست می شکنند(!) می شود به شخصیت دوست داشتنی باقری پی برد.

 

1182048


کریم باقری شب گذشته دور از ایران و در حالی که همراه سرخپوشان برای بازی با الهلال به عمان سفر کرده، شمع کیک تولد 43 سالگی اش را فوت کرد و به نیمه دوم از پنجمین دهه زندگی اش نزدیک شد.  مرد سال فوتبال ایران در سال 87 اگرچه مانند خیلی از ستاره های فوتبال زیاد خودش را در معرض دید قرار نمی دهد اما این موضوع چیزی از محبوبیتش کسر نمی کند. زننده 50 گل ملی فوتبال ایران در 87 بازی، در ادامه زندگی اش روزهای متفاوتی را در پیش دارد. او همیشه می گفت بعد از پایان فوتبال دنبال مربیگری نمی رود و دوست دارد در امر مدیریتی به کار در فوتبال بپردازد ولی دست تقدیر برایش طوری رقم خورده که روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. شاید با آغاز این دوران آینده هیجان انگیزتری در انتظارش باشد.

دیدگاه‌ها