کد خبر : 1397375 | 02 اسفند 1395 ساعت 14:37 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با الهلال ساده نیست اما

کریمی: به پرسپولیس امیدوارم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:پرسپولیس قطعاً مقابل الهلال بازی ساده‌ای نخواهد داشت، اما شرایط تیم ما هم خوب است و من امیدوار هستم که تیم با دست پر از آنجا برگردد.

کریمی: به پرسپولیس امیدوارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی کریمی ، در خصوص دیدار حساس پرسپولیس مقابل الهلال عربستان، گفت: الهلال در آسیا برای ما یک رقیب سنتی شده است و معمولاً با این تیم در لیگ قهرمانان اسیا بازی کنیم. آنها تیم پرمهره‌ای هستند و می‌خواهند جزو مدعیان مسابقات باشند و پرسپولیس قطعاً بازی ساده‌ای نخواهد داشت، اما شرایط تیم ما هم خوب است و من امیدوار هستم که با دست پر از آنجا برگردیم.

 

وی با اشاره به برگزاری بازی در کشور ثالث و عمان گفت: شاید بهتر بود بازی در کشورهای شرق آسیا مثل مالزی برگزار می‌شد چون در آنجا ایرانی زیاد حضور دارد و استقبال خوبی از مسابقه پرسپولیس صورت می‌گرفت.

 

کریمی با اشاره به برگزاری دیدار ذوب‌آهن مقابل العین نیز گفت: تیم‌های اماراتی معمولاً برای این مسابقات خوب هزینه می‌کنند و بازیکنان خوبی را در ترکیب تیم‌های خود قرار می‌دهند. ما هم می‌توانیم چنین کاری را انجام دهیم، ولی به‌خاطر بحث شکایت‌های بازیکنان خارجی در فیفا شرایط جذب بازیکنان سخت‌تر شده است، البته ذوب‌آهن ساختار خوبی دارد و من فکر می‌کنم اگر آنها هوشمندانه بازی کنند، گرفتن امتیاز از العین کار سختی نیست.

 

به گزارش فارس، علی کریمی روز گذشته کامنتی را در صفحه رئیس‌جمهور منتشر کرد که واکنش‌های مختلفی را در جامعه داشت. کریمی در خصوص این اقدام خود گفت:کامنتی که من در صفحه رئیس‌جمهور گذاشتم، کاملاً دلسوزانه بود. خوشبختانه رئیس‌جمهوری داریم که به خاطر نوع رفتار و گفتار و عملکردشان شرایط بهتری را در مجامع بین‌المللی به وجود آورده است، اما بعد از انتشار آن کامنت،بعضی از افراد فرصت طلب از حرف‌های من سوءاستفاده کردند.


کریمی تأکید کرد: باید به این رئیس‌جمهور فرصت و زمان داده شود تا برنامه‌هایشان را انجام دهند،‌اما به نظرم کسانی که ایشان انتخاب کرده، باید به بهترین شکل کارشان را انجام دهند تا پاسخ اعتماد و انتخاب رئیس‌جمهور را داده باشند. به هرحال بسیار امیدوارم تا روزهای پایانی ریاست‌جمهوری ایشان اتفاقات خوبی برای مردم کشورم رقم بخورد.

 

دیدگاه‌ها