کد خبر : 1397480 | 02 اسفند 1395 ساعت 19:11 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

قدرت نمایی حریف اس.خوزستان در دیدار افتتاحیه

لخویای قطر با پیروزی پرگل برابر الجزیره امارات برد بزرگی را در اولین دیدار خود در مرحله گروهی کسب کرد.

قدرت نمایی حریف اس.خوزستان در دیدار افتتاحیه

به گزارش "ورزش سه"، لخویای قطر در اولین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا با ارائه نمایشی برتر توانست الجزیره صدرنشین لیگ امارات را شکست دهد.


لخویای قطر که در این دیدار میزبان الجزیره بود، خیلی زود در دقیقه 12 با گل العربی از حریف خود پیش افتاد. العربی مهاجم فرانسوی مراکشی لخویای قطر در این بازی با استفاده از یک ضد حمله سریع در دهانه دروازه اولین گل خود را با یک بغل پای ساده وارد دروازه حریف کرد.


لخویا اما در ادامه بازی همچنان تیم برتر زمین بود و توانست بارها دروازه خسیف دروازه بان الجزیره را تهدید کند اما بارها این بازیکن اجازه فروپاشی دروازه سفید های اماراتی را نداد. حملات لخویا اما در دقایق پایانی شدت بیشتری پیدا کرد و یوسف مساکنی گل دوم لخویا را وارد دروازه الجزیره کرد.


روند گلزنی بازیکنان لخویا اما به این گل دوم ختم نشد و العربی بازیکنی که گل اول لخویا را به ثمر رسانده بود، گل سوم لخویا را در دقیقه 90 وارد دروازه الجزیره کرد تا یک شکست سنگین نتیجه  اولین بازی الجزیره در این بازی باشد.


لخویا با شکست دادن الجزیره قدرتمند در اولین روز دور گروهی برای استقلال خوزستان و الفتح دیگر حاضران این گروه قدرتنمایی کرد تا خود را به عنوان شانس اول صعود معرفی کند.

دیدگاه‌ها