کد خبر : 1397526 | 02 اسفند 1395 ساعت 22:03 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان:

می دانستم الاهلی از کجا به ما ضربه می زند

سرمربی استقلال ادعا می کند الاهلی از جایی که او پیش بینی کرده بود به تیمش ضربه زده است.

می دانستم الاهلی از کجا به ما ضربه می زند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با الاهلی پاسخ خبرنگاران را داد:


به الاهلی تبریک می گویم
به تیم فوتبال الاهلی تبریک می‌گویم و معتقدم که دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول الاهلی بازی بهتری انجام داد و کاملاً آنها را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم از کجا می‌خواهد به ما لطمه بزند.

 

روی جوانی گل خوردیم
 تیم جوان ما باید یک مقدار تجربه کسب کند. شاید می‌توان گفت گل‌ها را روی جوانی تیم‌مان خوردیم. امروز کم‌تجربه‌تر بازی کردیم. روی گل دوم باید حرفه‌ای‌تر عمل می‌کردیم.

 

می توانستیم گل برتری را بزنیم
تیم استقلال نسبت به نفت متفاوت است و ما نزدیک به 30 میلیون هوادار داریم. بعد از گل مساوی می‌توانستیم به گل دوم برسیم و قطعاً شرایط با زدن گل دوم فرق می‌کرد، اما بعد از بازی باید اول به تیم حریف تبریک بگوییم و سپس به نتیجه احترام بگذاریم. ما بیش از 100 هزار نفر در ایران جمعیت داریم و می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم. فوتبال همیشه همین حالت است و به همین علت زیبا است که اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنیم، تنبیه می‌شویم و بازی را واگذار می‌کنیم.

 

نیاز به ریکاوری داریم
با توجه به اینکه ما در یک بازی سخت در دربی پایتخت به میدان رفتیم و قبل از آنهم به مصاف السد رفته بودیم و قبل از این بازی مهم هم در فاصله ۴ روز بازی کردیم، سعی کردیم تا با جابجایی ترکیب، کار را پیش ببریم. فکر می‌کنم تیم ما نیاز به یک ریکاوری دارد و هم به نفرات جدیدی نیاز دارد که با بازپروری مناسب به شرایط ایده‌آل برسیم. همه چیز به بازی با التعاون برمی‌گردد که اگر ۳ امتیاز را بگیریم، شانس اول صعود خواهیم بود.

 

الاهلی تفاوتی با قبل نداشت
اعضای الاهلی نسبت به سال قبل تغییری نکردند و مربی الاهلی ساختار خودش را دارد و من تفاوت آن‌چنانی را نسبت به سال قبل ندیدم و آنها روی ضربات ایستگاهی خوب کار می‌کنند و پارسال هم روی یک ضربه ایستگاهی باختیم.


مهمترین بازی مان با التعاون است
با توجه به ۳ امتیاز اولی که این تیم گرفته، ما هم نیم‌نگاهی به شرایط این تیم می‌کنیم و من می‌توانم بگویم مهم‌ترین بازی ما بازی با التعاون است و بعد از آن باید ببینیم چه اتفاقی برای الاهلی می‌افتد و چه اتفاقی برای استقلال.

دیدگاه‌ها