کد خبر : 1397536 | 02 اسفند 1395 ساعت 22:41 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکستی که جوان های آبی لازم داشتند

تیم استقلال در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مغلوب تیم حرفه ای الاهلی شد.

شکستی که جوان های آبی لازم داشتند

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشانِ پایتخت که روزهای درخشانی را پشت سر گذاشته بودند با امید فراوان به دیدار تیم الاهلی رفتند اما در نهایت مغلوب این تیم شدند. شاگردان منصوریان که تعدادی از آنها حتی سابقه حضور در دیداری رسمی در خارج از خاک ایران را نداشتند و در حالی که در لیگ داخلی عملکرد فوق العاده ای داشتند،  در برابر بازیکنان حرفه ای الاهلی بسیار پایین تر از حد انتظار ظاهر شدند.


بازیکنان کلاس دهه هفتاد استقلال ، برخلاف دیدارهای گذشته خود در لیگ برتر، بسیار سردرگم ظاهر شدند و روی هر دو گل خورده مقصر بودند. میلاد زکی پور ضعیف ترین نمایش خود از ابتدای حضور در ترکیب ثابت استقلال را به نمایش گذاشت، فرشید اسماعیلی حرکت مثبتی در میانه میدان از خود نشان نداد و بهنام برزای و امید نورافکن سردرگم در زمین مسابقه می دویدند. در آخر نیز مجید حسینی در دقایق کوتاه حضور در زمین نتوانست در یارگیری موفق باشد و گل دوم تیم الاهلی در این هنگام به ثمر رسید.


 این نشان از اهمیت تجربه دیدارهای بین المللی برای بازیکنان جوان دارد و این مسابقات می تواند این بازیکنان را برای دیدارهای بعدی آبی پوشان  و البته حضور در تیم ملی آماده کند. شاگردان منصوریان با اتکا بر همین تجربه می توانند در هر دیدار نسبت به گذشته خود پیشرفت بیشتری داشته باشند.

دیدگاه‌ها