کد خبر : 1397573 | 03 اسفند 1395 ساعت 01:21 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

صعود آرسنال به مرحله بعد جام حذفی انگلیس

آرسنال با پیروزی 2-0 مقابل ساتن یونایتد، به مرحله بعد رقابت های جام حذفی انگلیس صعود کرد.

صعود آرسنال به مرحله بعد جام حذفی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان آرسن ونگر کار راحتی مقابل حریف کوچک شان نداشتند اما در نهایت توانستند جواز حضور در مرحله بعد را به دست بیاورند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

 

در ادامه آرسنالی ها تا اندازه ای بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 26 به گل رسیدند. حرکت خوب گرانیت ژاکا و ارسال او به دهانه دروازه، با ضربه لوکاس پرز به گل اول بازی تبدیل شد.

 

بعد از این گل هم حملات آرسنال ادامه پیدا کرد و این تیم می توانست خیلی زود به گل دوم برسد اما ضربه والکات از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقایق پایانی نیمه اول تیم میزبان بر بازی مسلط شد و دو موقعیت بسیار خوب گلزنی داشت اما ضربات کم  دقت بازیکنان این تیم راهی به چهارچوب پیدا نکرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

 

1182252

 

 

نیمه دوم را آرسنال بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زودتر به گل رسید. روی یک حرکت هماهنگ تیمی، توپ در مقابل دروازه به والکات رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد.

 

بازیکنان ساتن خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و بار دیگر دو موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

 

در دقیقه 66 ساتن تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما ضربه تماشایی دیکن به تیر دروازه برخورد کرد.

 

تلاش بازیکنان میزبان برای جبران گل های خورده ادامه داشت اما هیچ یک از موقعیت های این تیم تبدیل به گل نشد و بازی با همان دو گل به پایان رسید.  آرسنال در مرحله بعد باید با تیم لینکولن سیتی روبرو شود.

دیدگاه‌ها