کد خبر : 1397600 | 03 اسفند 1395 ساعت 09:41 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

پرش سه امتیازی از ستاره الاهلی(عکس)

مهاجم سنگالی الاهلی در شبی که هر کاری دلش خواست با مدافعان استقلال انجام داد در نهایت با پرشی سه امتیازی شب تلخ استقلالی ها را تکمیل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیوپ مهاجم سنگالی که در نیم فصل زمستانی با قراردادی سنگین از تیم الظفره راهی الاهلی شد تا جای خالی لیما برزیلی را پر کند در اولین تجربه آسیایی خود با پیراهن این تیم توانست در حد یک ستاره ظاهر شود و با به ثمررساندن هر دو گل تیمش نامی برای خود در این تورنمنت معتبر دست و پا کند.


ماخیته دیوپ 28 ساله با قدی معادل یک متر و 88 سانتی متر در مصاف شب گذشته هم روی زمین هم روی هوا یک سر و گردن بالاتر از مدافعان و بازیکنان استقلال ظاهر شد و در پایان هم زهر خود را در دقیقه 90 بازی با پرشی سه امتیازی ریخت تا منصوریان و جوانانش دست خالی زمین را ترک کنند.

 

1182287


دیوپ که بی تاب گلزنی بود در این لحظه بدون این که مزاحمی داشته باشد روی ارسال دقیق ریبریو برزیلی بالاتر از بازیکنانی همچون میلاد زکی پور و مجید حسینی با ضربه سر توپ را به تور دروازه استقلال چسباند گرچه در این صحنه همه انتظار عکس العمل بهتری از مهدی رحمتی داشتند که روی خط دروازه تسلط خاصی روی این حرکت داشت.


سایت باشگاه الاهلی با انتشار فریم به فریم تصاویر صحنه گل دوم دیوپ از این پرش به عنوان طلایی ترین صحنه بازی نام برد و مدعی شد با این شروع توفانی حالا دیوپ و سایر بازیکنان الاهلی با روحیه بالا به دنبال صدرنشینی در گروه و صعود به مراحل نهایی هستند.

 

1182288

دیدگاه‌ها