کد خبر : 1397625 | 03 اسفند 1395 ساعت 10:58 | 12.9K بازدید | 2 دیدگاه

استقلال و دردی که درمان نمی‌شود؛

کرنر؛ پاشنه آشیل تیم منصوریان

استقلالی‌ها در سه دیدار سرنوشت ساز خود با تسلیم شدن برابر ضربات کرنر تیم حریف نتیجه را واگذار کردند.

کرنر؛ پاشنه آشیل تیم منصوریان

به گزارش "وزرش سه"، استقلال منصوریان در سه مسابقه مهم و سرنوشت ساز خود در فصل جاری با دریافت 6 گل از ضربات ایستگاهی و سانتر از جناحین شکست های سنگین و تاثیر گذاری را تحمل کرده است. آبی پوشان بعد از همه این شکست هر چند توانستند واکنش به موقعی داشته باشند اما هر سه شکستی که استقلال برابر تراکتورسازی در لیگ، نفت تهران در جام حذفی و الاهلی در لیگ قهرمانان برای آبی پوشان گران تمام شده و منصوریان باید امیدوار باشد که شکست برابر الاهلی مانند دو دیدار قبلی برای این تیم تبعات زیادی نداشته باشد:

 

استقلال 1 – تراکتورسازی 2
استقلال برابر تراکتورسازی با یک گل زود هنگام از حریف پیش افتاد. تیم منصوریان پیش از اینکه در این بازی شکست بخورد نتایج خوبی کسب کرده بود و می توانست با شکست تراکتورسازی وارد کورس قهرمانی شود. با این وجود اما استقلال در روزی که نمایش ضعیفی داشت، با یک کرنر و یک سانتر از سمت راست، شکست خورد تا تیم منصوریان به گمان بسیاری در این بازی لیگ را از دست بدهد.

 

استقلال 2 - نفت تهران 3
شاگردان منصوریان در دیدار با نفت تهران بازگشت خوبی به بازی داشتند و در وقتهای اضافه از حریف خود با گل برزای جلو افتادند اما دو کرنر باعث شد تا تیم منصوریان بازی دو بر یک برده را با شکست عوض کند. استقلال در صورت پیروزی در این بازی شانس زیادی برای حضور در فینال جام حذفی داشت اما آبی پوشان به نفت با دو کرنر باختند تا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی عدم رعایت شرح وظایف معین شده را به عنوان علت باخت این تیم معرفی کند. این شکست برای استقلال و منصوریان هزینه های زیادی ایجاد کرد و آبی ها تا مدتها درگیر حواشی این باخت ها بودند.

 

استقلال 1 – الاهلی 2
استقلال در این دیدار نیز نمایش دلچسبی در همه دقایق بازی نداشت اما در 30 دقیقه پایانی تیم برتر زمین بود و می توانست بازی که به تساوی کشانده بود را با پیروزی یا تساوی به پایان برساند اما باز هم آنچه منصوریان عدم رعایت شرح وظایف توسط بازیکنان نامیده بود، باعث شد تا استقلالی که روی کرنر گل اول خود را دریافت کرده بود، باز هم با یک کرنر مغلوب حریف خود شود. شاگردان منصوریان باید امیدوار باشند که این شکست برای آنها مانند دو شکست قبلی بحران ساز نشود و با واکنشی به موقع برابر التعاون، بلای کرنر ها را جبران کنند.

 

سرمربی استقلال حالا برای تکرار نشدن دوباره این اشتباهات باید اقدامات موثری انجام دهد تا دیگر کرنر پاشنه آشیل استقلال در لیگ قهرمانان و لیگ برتر نباشد.

دیدگاه‌ها