کد خبر : 1397644 | 03 اسفند 1395 ساعت 12:15 | 40.8K بازدید | 1 دیدگاه

تمرکزمان روی بازی‌های خودمان است نه پرسپولیس 

ابراهیمی: دست آنهایی که رای دادند می‌بوسم

مهاجم تیم تراکتورسازی از هواداران تیمش بابت رای دادن به او در نظرسنجی نود تشکر کرد.

ابراهیمی: دست آنهایی که رای دادند می‌بوسم

محمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تراکتورسازی در اردوی تهران اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم، تمرینات منظمی را پشت سر می‌گذاریم بعد از مشکلات عجیب و غریبی که برای تیم ما حاصل شد توانسته‌ایم ریکاوری خوبی انجام دهیم و حالا نیز با انگیزه بالا برای موفقیت تلاش می‌کنیم.


وی درباره لغو بازی با سیاه‌جامگان عنوان کرد: قطعا مشکلاتی که برای ما در مشهد پیش آمد روی روند تیم تاثیر می‌گذارد اما تلاشمان بر این است که بتوانیم بدون توجه به حاشیه‌ها روز جمعه عملکرد مطلوبی داشته باشیم و 3 امتیاز این مسابقه را به دست آوریم. 


مهاجم تراکتورسازی درباره نظرسنجی شب گذشته برنامه نود برای انتخاب بهترین بازیکن ماه لیگ‌برتر که خودش در آن رتبه سوم را به دست آورد تاکید کرد: از همه هواداران خوب تراکتورسازی که در این نظرسنجی به من رای دادند تشکر می‌کنم و دست همه این عزیزان را می‌بوسم. خوشحالم که توانستم گامی مثبت برای تراکتورسازی بردارم من هیچ هدفی جز کمک کردن به تیم ندارم و حالا که سهم کوچکی در موفقیت‌ها داشتم خدا را شکر می‌کنم. البته باید بگویم حمایت هواداران در این موضوع بسیار به من کمک کرده است. امیدوارم در ادامه نیز همین شرایط را ادامه دهم و برای تیمم مثمرثمر باشم.


ابراهیمی درباره اینکه شانسی برای قهرمانی تیمش قائل است گفت: ما تمرکزمان روی بازی‌های خودمان است تلاش می‌کنیم تا دیدارهای خود را با برد پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها