کد خبر : 1397654 | 03 اسفند 1395 ساعت 12:56 | 22.8K بازدید | 9 دیدگاه

ورود تاج به پرونده کاپیتان‌های سرخابی

کمیته انضباطی با درخواست رئیس فدراسیون برای احکام قطعی کاپیتان های سرخابی جلسه تجدید نظر خواهی ویژه برگزار کرد.

ورود تاج به پرونده کاپیتان‌های سرخابی

به گزارش "ورزش سه"، حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره تجدید نظر خواهی ویژه در پرونده دربی و درگیری کاپیتان های سرخابی خبر داد.


تجدید نظر خواهی ویژه در فدراسیون فوتبال تنها با امضای مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و توسط کمیته انضباطی انجام می شود و این اتفاق در حالی رخ داده که فدراسیون فوتبال در احکام صادره ی خود  برای متخلفان دربی از جمله رحمتی و حسینی، از قطعی بودن احکام این بازیکنان صحبت کرده بود.


با این وجود اما حسن زاده در این باره گفت: تجدید نظر خواهی ویژه باشگاههای پرسپولیس و استقلال برای کاپیتان های تنبیه شده خود در شهرآورد 84، با حضور اعضای انضباطی بررسی شد که رای مقتضی صادر و به زودی ابلاغ می شود.


صحبتهای حسن زاده نشان می دهد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با امضای حکم تجدید نظر خواهی ویژه شخصا در این پرونده ورود کرده و نکته ابهام بر انگیز در این پرونده به محرومیت سید جلال حسینی باز می گردد. حسینی در دیدار برابر سپاهان شرکت نکرد و اگر کمیته انضباطی محرومیت این بازیکن را مورد بخشش قرار دهد، مشخص نیست که حسینی و باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این موضوع خواهند داشت.


قطعا در روزهای آینده با انتشار رای این پرونده این ابهامات از بین خواهد رفت اما بخشیده شدن حسینی و رحمتی با ورود تاج قطعا جنجال های زیادی را در پی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها