کد خبر : 1397656 | 03 اسفند 1395 ساعت 13:00 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

دادخواهی نفتی های سابق ناقص بوده است؛

واکنش حسن‌زاده به اظهارات منصوریان

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می گوید که پرونده دادخواهی منصوریان و تعدادی از اعضای کادرفنی استقلال از نفت تهران ناقص بوده است.

واکنش حسن‌زاده به اظهارات منصوریان

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان بعد از محرومیت رحمتی و حسینی بارها در صحبتهای خود علیه کمیته انضباطی و شخص حسن زاده درباره پرونده طلب بازیکنان و کادرفنی پیشین نفت تهران صحبت کرد و از حسن زاده خواست همانگونه که در پرونده دربی با قاطعیت ورود کرده، در پرونده نفتی های سابق نیز ورود کند تا آنها بتوانند مطالبات خود را از این باشگاه دریافت کنند.


حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در اولین واکنش به پرونده نفتی های سابق بی آنکه اشاره ای به نام منصوریان بکند، گفت: در خصوص پرونده هایی که راجع به مطالبات افراد از باشگاهها است، معمولا شروع رسیدگی منوط به پرداخت هزینه دادرسی و نیز تحویل مستندات از جمله قرارداد فی مابین بازیکن با باشگاه است. مثلا دادخواست مطالبات برخی از طلبکاران از باشگاه نفت که ناقص ارائه شده است، در کمیته انضباطی ثبت شده و علیرغم اعلام مکرر فقط در چند مورد رفع نقص به عمل آمده است. ولی دادخواهی توسلی، خانبان، خرمگاه، منصوریان، چینی و مصطفوی ناقص بوده که باید دراولین فرصت ممکن هم هزینه دادرسی را واریز کنند و هم نسخه ای از قرارداد خود از نفت را ارائه دهند. البته برخی از پرونده های مربوط به باشگاه نفت در مرحله رسیدگی و برخی منتهی به رای شده است.


به این ترتیب این افراد که همگی آنها در استقلال تهران به عنوان مربی و ماساژور فعالیت می کنند، باید برای دریافت مطالبات خود از این باشگاه دوباره مراحل قانونی را طی کنند.

دیدگاه‌ها