کد خبر : 1397657 | 03 اسفند 1395 ساعت 13:03 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار سرخابی‌ها را با محرومیت از دست دادم

دانشگر: مقصر بودم و عذرخواهی کردم

محمد دانشگر و میلاد فراهانی دو بازیکن نفت در دیدار با ماشین‌سازی به دلیل درگیری از داور اخطار دریافت کردند که همین امر منجر به محرومیت دانشگر در بازی بعدی‌‌اش مقابل پرسپولیس شد.

دانشگر: مقصر بودم و عذرخواهی کردم

به گزارش "ورزش سه"، دانشگر در خصوص درگیری‌اش با میلاد فراهانی گفت: اتفاق خاصی نبود اما در واقع من دعوا را شروع کردم که متاسفانه این موضوع در زمین رخ داد و داور به سمت‌مان آمد و به هر دوی ما کارت زرد نشان داد که متاسفانه با دریافت این کارت بازی بعدی‌مان مقابل پرسپولیس را از دست دادم.


وی در ادامه افزود: بین دو نیمه در رختکن به سمت میلاد رفتم و از او بابت عصبانیتم عذرخواهی کردم، در ادامه مشکل خاصی هم رخ نداد و در همان تبریز مشکلمان حل و فصل شد. 


او درباره محرومیت در بازی‌های رفت‌وبرگشت مقابل سرخابی‌ها می‌گوید: در دیدار رفت استقلال به دلیل مشکلاتی که در نقل و انتقالات پیش فصل داشتم نتوانستم حضور داشته باشم و بازی برگشت را هم با محرومیتی به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با استقلالی‌ها در جام‌حذفی از دست دادم. دقیقا این اتفاق در دیدار با پرسپولیس هم تکرار شد؛ بازی رفت پرسپولیس  را به خاطر مصدومیت و بازی برگشت را هم با دریافت این کارت محروم هستم.


مدافع نفت در پاسخ به سوالی درباره عملکرد مثبت نفت و اینکه آیا آنها را می‌توان مدعی کسب سهمیه دانست گفت: ما با وجود حضورمان در جام‌حذفی و فرصت کسب سهمیه، در لیگ‌برتر هم تلاش می‌کنیم که بتوانیم در جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی باشیم. مطمئنا نفت امسال با کسب سهمیه یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی خواهد بود. 


دانشگر درباره دیدارشان با ماشین‌سازی و پیروزی در این مسابقه گفت: هر دو تیم خیلی خوب و هجومی بازی کردند آنها می‌خواستند از انتهای جدول کنده شوند و ما هم می‌خواستیم رتبه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم که خب ما با پیروزی‌مان در این بازی موفق‌تر از آنها ظاهر شدیم.

دیدگاه‌ها