کد خبر : 1397678 | 03 اسفند 1395 ساعت 14:03 | 40.3K بازدید | 8 دیدگاه

برخی خط می‌گیرند تا برای تراکتور حاشیه بسازند

کیانی: باشگاه تنبیه شود، نه عالیشاه ونوراللهی!

کاپیتان تیم تراکتورسازی به حمایت از بازیکنان محروم شده تیم خود از جمله امید عالیشاه و احمد نوراللهی پرداخت؛ او اعتقاددارد اگر خطایی رخ داده، باشگاه باید تنبیه شود.

کیانی: باشگاه تنبیه شود، نه عالیشاه ونوراللهی!

مهدی کیانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش در اردوی تهران، مشکلات ایجاد شده برای تراکتورسازی، محرومیت چند بازیکن از همراه تیم و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

 

شرایط خوبی داریم

شرایط تیم خوب است، خوشبختانه با بردی که مقابل ذوب‌آهن به دست آوردیم، اوضاعمان بهتر شد. تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و از نظر روحی و روانی نیز آماده هستیم. امیدوارم در آینده نتایج خوبی کسب کنیم.


باید سیاه جامگان را ببریم
برفی که در مشهد بارید، حکمت خداوند بود و به هر حال سبب شد بازی یک هفته عقب بیفتد. با اینکه روی روند تیم ما تاثیر خواهد گذاشت اما تمرینات خوبی را دنبال می کنیم و انشاءالله روز جمعه بتوانیم با بردی خوب هواداران را خوشحال کنیم. اگر حریف را دست کم بگیریم، کارمان سخت می‌شود. با تمام وجود به مشهد می رویم و امیدوارم 3 امتیاز را بگیریم و با دست پر به تبریز برگردیم.


نمی‌دانم برخی از کجا برای حاشیه‌سازی خط می‌گیرند
متاسفانه در هفته های گذشته شایعات و  حاشیه های زیادی برای تراکتورسازی ایجاد شد. برخی موضوعات اشتباه های مسئولان بود و برخی دیگر هم شایعه سازی بی مورد. من واقعا نمی دانم برخی افراد از کجا خط می‌گیرند که برای ما حاشیه درست کنند. این مسائل ناراحت کننده است.


باشگاه باید تنبیه شود، نه بازیکنان
متاسفانه امید عالیشاه، احمد نوراللهی، هاشم بیگ زاده و سجاد شهباززاده هیچ گناهی نداشتند. بیشتر از همه از محرومیتی که نصیب تراکتورسازی شد، عالیشاه ونوراللهی ضرر کردند. حرف من این است اگر کسی کم کاری کرده، بازیکنان نبودند و آنها نباید در این ماجرا تنبیه شوند. اگر قرار به تنبیه است،‌باشگاه باید تنبیه شود، نه بازیکنان سرباز ما که بدون حاشیه کارشان را جلو می‌بردند. 


سازمان لیگ همه چیز را توضیح داد
در روزهای قبل برای خود من حاشیه هایی درست کردند که هنوز هم این مسائل ادامه دارد. در ماجراهای اخراج من در بازی با ذوب‌آهن همه چیز روشن بود اما برخی داستان درست کردند. سازمان لیگ در این خصوص همه چیز را اعلام کرد و فکر می‌کنم دیگر نیازی به توضیح من نیست.


امیدوارم پنجره نقل و انتقالاتمان باز شود
همه ما بازیکنان از اتفاقاتی که برای تراکتورسازی رخ داده، ناراحت هستیم. هواداران هم ناراحت هستند. فقط امیدوارم پنجره تابستانی نقل و انتقالات باز شود و بتوانیم برای فصل بازیکن جذب کنیم.


پرسپولیس امتیاز از دست می دهد
من شک ندارم اگر خودمان بازی‌هایمان را ببریم، پرسپولیس هم امتیاز از دست می‌دهد. هنوز به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار هستیم و امیدوارم هر تیمی حقش است، قهرمان لیگ برتر شود.

دیدگاه‌ها