کد خبر : 1397686 | 03 اسفند 1395 ساعت 14:19 | 17K بازدید | 4 دیدگاه

شیخ ویسی: آقای مدیرعامل حداقل تبریک بگویید

دروازه بان تیم استقلال خوزستان می گوید مدیرعامل تیم بعد از بردشان پاداش که هیچ، یک مصاحبه خشک و خالی هم نکرده است.​​​​​​​

شیخ ویسی: آقای مدیرعامل حداقل تبریک بگویید 

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بازی با الفتح گفت: بازی چندان آسانی نبود و از حساسیت خاصی برخوردار بود، اولین بازی استقلال خوزستان در مسابقات آسیایی بود و می خواستیم با این تیم آن را تجربه کنیم، همچنین مسائلی که بین دو کشور بود حساسیت بازی را زیاد کرده بود اما خدارا شکر توانستیم با کنترل بازی و صحبت ها و آنالیزهای کادرفنی به آنها ضربه بزنیم. می دانستیم روی ضربات ارسالی و کرنرها ضعیف عمل می کنند و خدارا شکر توانستیم روی یکی از همین ضربات به گل برسیم.


گلر استقلال خوزستان در ادامه افزود: ما آنالیز تیم الفتح را دیده بودیم، خیلی بیشتر از چیزی بود که تصور می کردیم، اما در هر صورت ضعف هایی داشت که توانستیم از آن استفاده کنیم. در عمان با توجه به شرایط میزبانی که داشتیم تعداد تماشاچیان زیاد نبود اما تماشاچیان، لیدرهای پرسپولیس، نماینده های سفارت مارا تنها نگذاشتند و تعداد هواداران ما بیش تر از عربستانی ها بودند، از آنها ممنونم.


شیخ ویسی ادامه داد: به هرحال صعود بسیار سخت است، تیم های الجزیره و لخویا بسیار قوی هستند اگر در بازی بعد به پیروزی برسیم مسیر صعودمان هموار می شود، این دو تیم بسیار حرفه ای هستند و از بسیاری تیم ها در آسیا جلوتر هستند.


بازیکن تیم استقلال خوزستان در انتها درباره مشکلات مالی افزود: مشکلات که پاربرجاست، مدیرعامل تیم حتی بعد از برد یک مصاحبه نکرده که خسته نباشید بگوید، مارا رها کرده اند و هیچ کس به فکر ما نیست، ما یک جمع 40 نفره هستیم و به خاطر خودمان، خانواده هایمان و مردم اهواز که این روزها نفس کشیدن برایشان سخت است، تلاش می کنیم تا آبرو داری کنیم.

دیدگاه‌ها