کد خبر : 1397723 | 03 اسفند 1395 ساعت 16:49 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

آمار فوق العاده ابراهیمی برابر الاهلی

هافبک استقلال در کنار گلی که برای این تیم به ثمر رساند بهترین بازیکن استقلال برابر الاهلی بود.

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی در دیدار برابر الاهلی برای آبی های تهرانی یک گل زد اما روز خوب او تنها به این گل محدود نمی شود.


ابراهیمی در این دیدار در مرکز خط میانی در کنار امید نورافکن حضور داشت و در جریان 90 دقیقه حضور در زمین مسابقه، آمارهای فوق العاده ای از خود به جای گذاشت. امید ابراهیمی در این بازی 75 مرتبه توپ را لمس کرد تا بیش از گذشته نقش پر رنگ او در ریتم بازی استقلال مشخص شود.


هافبک شماره 6 استقلال در تمامی دقایق بازی نزدیک ترین بازیکن استقلال به توپ بود و حتی در زمان هایی که توپ در اختیار دیگر بازیکنان استقلال بود، ابراهیمی خود را تبدیل به گزینه اول برای دریافت پاس می کرد. 


ابراهیمی ملی پوش در این بازی 60 پاس برای دیگر استقلالی ها ارسال کرد که 85 درصد این پاس ها درست بود تا گلزن استقلال 51 پاس درست در این بازی ارسال کرده باشد. هافبک استقلال در این بازی یک تکل موفق داشت و یک مرتبه نیز بازیکنان الاهلی را مجبور به انجام خطا کرد.


روز خوب ابراهیمی به عنوان هافبک دفاعی آبی ها با دو شوت همراه شد که یکی از این توپ ها تبدیل به گل استقلال شد تا ابراهیمی با ثبت آماری منحصر به فرد در این دیدار، بهترین بازیکن زمین مسابقه باشد و آمار به جای مانده از او نشان می دهد که هافبک استقلال در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشته است.


عکس رضا سعیدی پور

 

1182374

دیدگاه‌ها