کد خبر : 1397738 | 03 اسفند 1395 ساعت 18:08 | 68.6K بازدید | 0 دیدگاه

مقایسه ریبیرو و ابراهیمی (آنالیز) 

میلیارد تومانی بهتر از میلیون دلاری!

هافبک استقلال در مقایسه با بازیکن میلیون دلاری الاهلی روز بسیار خوبی را در زمین سپری کرده است.

میلیارد تومانی بهتر از میلیون دلاری! 

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی و اورتون ریبیرو دو هافبک اصلی استقلال و الاهلی در دیدار روز گذشته این دو تیم بودند. دو فرمانده ای که توانستند با حضور پر رنگ در مرکز میدان، به خوبی تیم های خود را رهبری کنند تا بازی الاهلی و استقلال تبدیل به یکی از بازی های خوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.


ریبیرو در این بازی 73 بار توپ را لمس کرد در حالیکه این عدد برای امید ابراهیمی 75 بود تا هر دو هافبک بازیکنان اصلی تیمهایشان در خط میانی باشند و البته که به خوبی وظیفه خود را در مرکز زمین انجام داده اند. ابراهیمی و ریبیرو در دقت پاس نیز آمار بسیار خوبی دارند و ابراهیمی 85 درصد و ریبیرو 85.4 درصد دقت پاس در این بازی داشتند تا هر دو بازیکن در این آمار نیز عملکرد بسیار خوبی داشته باشند.


ریبیرو در این بازی 41 پاس درست و ابراهیمی 51 پاس صحیح در این بازی ثبت کردند تا از این نظر ابراهیمی عملکرد بهتری داشته باشد. هر دو بازیکن در این بازی در زمین خودی و زمین حریف عملکرد خوبی داشتند و تعداد پاس های درست آنها در زمین حریف و رو به جلو نشان می دهد که این دو بازیکن طراح اصلی حملات تیم خود بودند.

 

1182378


هر چند ریبیرو 12 میلیون دلاری در این بازی یک پاس گل داشت و بازیکن تاثیر گذار تیم خود بود، اما امید ابراهیمی در مرکز زمین عملکرد بهتری در دیگر بخشها داشت. ابراهیمی در این بازی یک گل به ثمر رساند و با 8 پاس بلند، به نسبت 3 پاس ریبیرو عملکرد بسیار بهتری داشته است. ریبیرو در این بازی 6 دوئل را برد اما در 7 دوئل شکست خورد تا تعداد شکستهای او در این بازی، تنها نکته سیاه این بازیکن باشد. ابراهیمی فیزیکی اما در 5 دوئل برنده بود و تنها در دو 2دوئل بازنده بود.

 

1182379


ریبیرو با خلق 3 موقعیت گل و ارسال یک پاس گل در برنامه های هجومی حریف نمایش خوبی داشت اما این آمار برای ابراهیمی یک گل و خلق یک پاس گل است. ابراهیمی اما در دفاع از ریبیرو گران قیمت که تجربه بازی در تیم ملی برزیل را در کارنامه خود دارد، عملکرد بسیار بهتری داشت و با یک توپ ربایی و 2 پوشش بسیار بهتر از رقیب خود بود.

 

1182380


مقایسه دو هافبک تاثیر گذار دو تیم نشان می دهد که ابراهیمی با وجود نام کوچک تر و قیمت کمتر نسبت به رقیب میلیاردی خود عملکرد بسیار خوبی داشته و ابراهیمی قطعا با نمایشی در اندازه یک بازیکن نامدار برزیلی، باز هم ارزش های خود را نشان داده است.

 

دیدگاه‌ها