کد خبر : 1397786 | 03 اسفند 1395 ساعت 20:55 | 66.1K بازدید | 0 دیدگاه

کارشناسی داوری بازی  پرسپولیس والهلال 

الهلالی با اشتباه داور 10 نفره نشد

بازی پرسپولیس والهلال را داور پر اشتباه سریلانکایی که بازی ایران وقطر را با تصمیمات اشتباه خود به آشوب کشیده بود سوت زد.

الهلالی با اشتباه داور 10 نفره نشد

به گزارش "ورزش سه" ،سعید مظفری زاده داور شایسته ای که زودتر از موعد خود را بازنشسته کرد دیدگاه خود را درباره قضاوت بازی اعلام کرده است :


"دیدار پرسپولیس والهلال را همان داور سریلانکایی سوت زد که بازی ایران وقطر را به سوت های اشتباه ومدیریت نادرست به جنجال کشیده بود .در این بازی هم قضاوت داور تا دقیقه 30 متزلزل بود .او در این دقائق ضربه بازیکن الهلال را که با دست به صورت سروش رفیعی زده بود را مطابق با تاکید جدید در کتاب قانون باید با کارت قرمز مجازات می کرد ضمن این که فرشاد احمدزاده در صحنه ای که با دست ،توپ را لمس گرد ویک فرصت حمله موثر رااز الهلال گرفت باید کارت زرد می گرفت .


در ادامه کار ،مرد سریلانکایی تلاش کرد تا با دوندگی مضاعف ضعف های گذشته خود را جبران کند والبته در این کار تا حدودی موفق بود .


آن چه در پایان باید ابراز کنم این که بازیکنان ما تلاشی از خود در دریافت کارت های بی مورد نشان نمیدهند ،این اتفاق در بازیهای ملی هم رخ میدهد که برای فوتبال ملی وباشگاه های ما دردسر ساز بوده است "

دیدگاه‌ها