کد خبر : 1397787 | 03 اسفند 1395 ساعت 20:57 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

خوزستان تنها پیروز روز اول لیگ قهرمانان

نمایندگان فوتبال ایران در روز اول لیگ قهرمانان با کسب 5 امتیاز در چهار بازی نمایش قابل قبولی داشتند.

خوزستان تنها پیروز روز اول لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول لیگ قهرمانان برای تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان با نتایج قابل قبولی به پایان رسید و اگر استقلال تهران می توانست دروازه خود را در ثانیه های آخر بسته نگه دارد، تیم های ایرانی در هفته اول نمره قبولی می گرفت اما با این وجود با توجه به اینکه تیم های ایرانی حتی یک بازی در داخل خانه انجام ندادند، نمایندگان فوتبال ایران هفته خوبی را پشت سر گذاشتند.

 

 

استقلال خوزستان یک - الفتح عربستان صفر
شاگردان پورموسوی تنها تیم برنده روز اول بودند. استقلال خوزستان در دیداری که نمایش خوبی داشت توانست نماینده عربستان را با استفاده از یک ضربه سر در دقایق پایانی بازی مغلوب کند. استقلال خوزستان گام اول را در این مسابقات محکم برداشت تا شاگردان پورموسوی تنها برد را برای ایران در روز اول کسب کنند.

 

 

1182135

 

 

الاهلی امارات 2 – استقلال تهران یک
استقلال تهران نتوانست بازی که با زحمت به تساوی کشانده بود را حفظ کند تا در دیداری سخت برابر تیم مدعی الاهلی شکست بخورد. آبی پوشان تهرانی در دیدار با الاهلی تنها 30 دقیقه نمایشی مانند آنچه از آنها انتظار داشتیم را ارائه کردند و در این مدت نیز یک گل به ثمر رساندند و البته چند توپ خوب را از دست دادند تا با یک غفلت در دقایق پایانی، گل دوم را دریافت کنند و تنها تیم بازنده هفته باشند.

 

 

1182288

 

 

پرسپولیس یک – الهلال عربستان یک
تقابل دو تیم صدرنشین لیگ ایران و عربستان در مسقط برنده نداشت. پرسپولیس با وجود نمایش برتر نسبت به تیم ثروتمند و پرمهره الهلال نتوانست برتری یک گله خود را حفظ کند تا با یک ضربه سر، در دقایق پایانی سه امتیاز حساس این بازی را از دست بدهد. شاگردان برانکو در این بازی تیم برتر زمین بودند و اولین گل بازی را با ضربه محسن مسلمان در دقیقه 67 به ثمر رساندند اما ضربه سر ادواردو در دقیقه 83 بازی را به تساوی کشاند. هر چند پرسپولیس در این بازی شایسته کسب پیروزی بود اما مطمئنا کسب یک امتیاز در این دیدار مثلا خانگی اما خارج از خانه برای برانکو نتیجه مناسبی است.

 

 

1182434

 

 

العین امارات یک – ذوب آهن یک
مجتبی حسینی در روزی که مظاهری مرد شماره یک ذوب آهن بود، العین را در خانه متوقف کرد. العین در این دیدار خانگی که در ورزشگاه بن زاید برگزار می شد نمایش بسیار خوبی داشت و حملات زیادی روی دروازه حریف خود ترتیب داد اما واکنش های به موقع مظاهری اجازه فروپاشی دروازه اصفهانی ها را نداد. ذوب آهن در نیمه دوم البته تیم بهتری شد و توانست با ضربه بنگستون دروازه العین را باز کند اما این گل برای ذوبی ها منجر به سه امتیاز نشد و دقیقه 76 اسلام احمد با یک ضربه کرنر بازی را به تساوی کشاند. با این وجود اما قطعا نتیجه مساوی برای ذوب آهن در دیدار سخت خارج از خانه نتیجه مناسبی است و حسینی و سبزها با امتیاز امارات را ترک می کنند.

 

 

1182423

 

 

دیدگاه‌ها