کد خبر : 1397860 | 04 اسفند 1395 ساعت 10:18 | 27.9K بازدید | 2 دیدگاه

رقیب کریم از لیگ چین سر درآورد

انصاری‌فرد مهاجم اول المپیاکوس در یونان و یورولیگ

سرانجام اتفاقی که از مدت ها قبل زمزمه هایش شنیده می شد، رخ داد و همای سعادت روی شانه های مهاجم ایرانی و جدید المپیاکوس نشست.

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدا مشخص بود سران باشگاه مطرح یونانی بی جهت روی خرید مهاجم ایرانی پانیونیوس سرمایه گذاری نکردند. وقتی کریم انصاری فرد حضور گاه و بیگاهی در لیست 18 نفره این تیم در لیگ یونان داشت و تنها برای بازی های یورولیگ و جام حذفی در فهرست پائولو بنتو قرار می گرفت، برخی کارشناسان اعتقاد داشتند خرید ستاره پانیونیوس تنها در جهت تضعیف تیم دوم یونان بود اما با انتقال مهاجم نیجریه ای و بهترین گلزن المپیاکوس به لیگ چین تمام این گمانه زنی ها از بین رفت.

 

1182504


ایدیه بهترین گلزن و مهاجم اول المپیاکوس عصر دیروز به صورت رسمی از جدایی خود پرده برداشت و با انتشار بیانیه ای از هم تیمی ها و طرفداران یونانی خداحافظی کرد تا با قراردادی 11 میلیون یورویی برای سه سال سر از لیگ چین در بیاورد. رسانه های یونانی با تایید این اتفاق مدعی شدند با فروش ایدیه به چینی ها و همچنین نارضایتی بنتو سرمربی پرتغالی از کاردوسو دیگر مهاجم سرشناس و پاراگوئه ای المپیاکوس حالا کریم انصاری فرد به عنوان مهاجم اول تیمش در بازی برگشت یورولیگ برابر عثمانلی اسپور ترکیه و همچنین رقابت های لیگ برتر یونان به میدان خواهد رفت.


اتفاقی که نشان می دهد همای سعادت روی شانه های مهاجم ملی پوش ایرانی نشسته تا در یکی از باشگاه های بزرگ اروپا و یونان به افتخارات و عناوین بسیاری دست یابد از جمله قهرمانی در لیگ برتر این کشور و تلاش برای آقای گلی .

دیدگاه‌ها