کد خبر : 1397888 | 04 اسفند 1395 ساعت 11:55 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

ژاردیم: ازدست رفتن پنالتی، نقطه کلیدی بازی بود

لئوناردو ژاردیم، سرمربی موناکو تاکید کرد که پنالتی از دست رفته تیمش توسط فالکائو، نقطه کلیدی شکست آنها مقابل سیتی بود.

ژاردیم: ازدست رفتن پنالتی، نقطه کلیدی بازی بود

به گزارش "ورزش سه"، موناکو در حالیکه 2-1 از سیتی پیش بود، به یک پنالتی دست پیدا کرد ولی فالکائو این پنالتی را از دست داد. پس از آن سیتی به گل تساوی رسید ولی فالکائو بار دیگر موناکو را پیش انداخت. با این حال سیتی به بازی برگشت و موفق شد 5-3 پیروز میدان شود. پس از بازی سرمربی موناکو تاکید کرد که پنالتی از دست رفته تیمش، نقطه کلیدی شکست آنها بود.

 

 

1182464

 

 

او گفت:" فکر می‌کنم اولین چیزی که درباره این بازی بتوان گفت این است که جذاب ترین بازی فصل چمپیونزلیگ بود و هیجان آور برای تماشاگران. یک بازی فوق العاده برای هواداران فوتبال. فکر می‌کنم همه از تماشای این بازی لذت بردند.

 

فکر می‌کنم موناکو خیلی خوب کار کرد. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم. چندین اشتباه دفاعی داشتیم که به خاطر آنها جریمه شدیم و فکر می‌کنم نقطه کلیدی بازی این بود که ما می‌توانستیم نتیجه را 3-1 کنیم. سخت تلاش کردیم تا نمایش خوبی داشته باشیم زیرا ما در مورد فوتبال شور و هیجان بسیاری داریم و می‌خواهیم هواداران را خوشحال کنیم. زدن 3 گل در مقابل سیتی یعنی یک نمایش عالی، یک بازی خوب. 30 دقیقه دیگر فرصت داریم تا در خانه بازی کنیم بنابراین تا پایان راهی طولانی پیش روی ماست."

دیدگاه‌ها