کد خبر : 1397898 | 04 اسفند 1395 ساعت 12:37 | 43.2K بازدید | 4 دیدگاه

تبعات یک پنالتی بحث برانگیز

پنالتی اولی که دیروز صالحی، داور بازی سپیدرود – استقلال اهواز برای تیم میزبان گرفت، پنالتی عجیب و یک اشتباه سهوی بزرگ بود!

تبعات یک پنالتی بحث برانگیز

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن سپیدرود توپ را روی دروازه استقلال اهواز ارسال می کند و مدافع تیم میهمان با پا توپ را دفع می کند و داور در سوت خود می دمد و اعلام پنالتی می کند! گویی داور تنها منتظر بود توپ وارد محوطه جریمه شود و در سوت خود به علامت پنالتی بدمد. داور به صحنه نزدیک بود در حالی که اگر هم از صحنه دور بود به راحتی می توانست تشخیص بدهد که بازیکن استقلال اهواز با پا توپ را دفع کرده است. در این صحنه نه دست بازیکن استقلال اهواز توپ را لمس کرد و نه توپ دست را. بنابراین صحنه، صحنه مشکوکی نبود. 


این پنالتی داد مدعیان صعود به لیگ برتر را هم در آورده و در اولین گام شاهد بودیم میرشاد ماجدی، سرپرست تیم خونه به خونه در این باره مصاحبه کرده است. 


در همین راستا خبر رسیده احتمال ورود کمیته اخلاق به این پرونده وجود دارد. هنوز کمیته داوران نسبت به این پنالتی بحث برانگیز هیچ واکنشی از خود نشان نداده است. در هفته های اخیر برخی از اشتباهات داوری در برخی از بازی های بزرگ مورد تایید کمیته داوران هم بوده است. 


مهدی تارتار، سرمربی تیم پارس جنوبی جم دیروز در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها گفته بود که کمیته داوران قبول کرده در بازی با ملوان به اشتباه به سود تیم ملوان پنالتی اعلام شد و گل تیم مس کرمان هم به این تیم مردود بوده است!


امیدواریم در هفته های پیش رو اشتباهات سهوی داوران  به گونه ای نباشد که روی نتایج بازی ها تاثیر مستقیم بگذارد.

دیدگاه‌ها