کد خبر : 1397923 | 04 اسفند 1395 ساعت 13:36 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

قلباً تیم کاله را دوست دارم و امسال فراتر از انتظار ظاهر شد

میرزاجانپور: در آمل به من گل می‌دادند؛ حالا فحش

دریافت کننده تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: هفته اول در آمل مسئولان به من گل دادند، اما در مرحله پلی‌آف هواداران به من فحاشی کردند.​​​​​​​

میرزاجانپور: در آمل به من گل می‌دادند؛ حالا فحش

به گزارش "ورزش سه"،  مجتبی میرزاجانپور، دریافت کننده تیم والیبال شهرداری ارومیه درمورد پیروزی تیمش برابر کاله آمل و صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار داشت: واقعاً بازی سختی داشتیم. اصلاً فکر نمی‌کردیم برابر کاله اینقدر به مشکل بخوریم. خدا را شکر با همدلی بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم به نیمه‌نهایی برسیم.

 

وی ادامه داد: موضوعی هست که مرا ناراحت کرده است. هفته‌های اول در آمل مسئولان به من گل دادند و تشویق شدم، اما زمانی که کار به مراحل حساس پلی‌آف رسید تماشاگران در تمام طول مسابقه به من فحاشی کردند. تعدادی هم به صفحه شخصی من رفتند و در آنجا فحش نوشتند. واقعاً چنین توقعی نداشتم و حالا بسیار ناراحت هستم.

 

دریافت کننده ملی‌پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: در ست اول بازی برابر کاله در آمل بیرون بودم، اما بازهم تماشاگران دست از فحاشی برنداشتند. به هرحال با وجود اینکه خیلی ناراحت هستم این اتفاقات را فراموش خواهم کرد و خوشحالم که تیمم با حمایت هواداران خود توانست در جمع ۴ تیم برتر قرار بگیرد.

 

میرزاجانپور عنوان کرد: من بسیار تیم کاله را دوست دارم و اعتقادم این است که آنها امسال واقعاً فراتر از انتظار ظاهر شدند. اگر کمی آنها را دست کم می‌گرفتیم ممکن بود نتیجه را هم واگذار کنیم. برای این تیم خوب و خوش آتیه آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم سال‌های آتی هم با قدرت در لیگ باشند.

 

وی درخصوص شرایط مصدومیتش پیش از رویارویی با پیکان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: پس از مصدومیت دو بازی انجام داده‌ام؛ شرایط کلی‌ام خوب است، اما همچنان درد دارم و با درد بازی می‌کنم. به احتمال فراوان برای بازی با پیکان هم مشکل خاصی وجود نخواهد داشت و می‌توانم در ترکیب قرار بگیرم.

دیدگاه‌ها