کد خبر : 1397934 | 04 اسفند 1395 ساعت 14:06 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ واترپلو

دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر واترپلو از فردا با برگزاری دو مسابقه پیگیری می‌شود.

آغاز دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ واترپلو

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا،‌ دور برگشت مرحله پلی‌آف بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو با برگزاری دو دیدار و معرفی تیم‌های راه یافته به فینال به پایان می‌رسد. مسابقات این هفته از ساعت ۱۷:۳۰  فردا (پنجشنبه) در استخر بین المللی ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی به میزبانی سایپا و دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

 

در نخستین دیدار تیم اول و چهارم مرحله گروهی یعنی دانشگاه آزاد ۲۳ امتیازی و گچساران ۱۲ امتیازی، باید مسابقه مرحله برگشت پلی‌آف را به میزبانی دانشگاه برگزار کنند. دیدار رفت این دو تیم در گچساران با نتیجه ۱۱ بر ۷ به سود دانشگاه به پایان رسید تا این تیم بدون شکست در این دوره از رقابت‌ها باقی بماند. دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی که در دو دیدار متوالی موفق به شکست گچساران شده به ظاهر کار آسانی برای فینالیست شدن پیش رو دارد. اما نباید فراموش کرد که تیم نفت و گاز گچساران در این دوره از رقابت‌ها روند رو به رشدی از خود به نمایش گذاشته و می تواند شگفتی ساز این دوره از مسابقات شود. این تیم که سال گذشته به عنوان تیم ششم به کار خود پایان داده بود تا به اینجای رقابت ها عملکر رضایت بخشی از خود نشان داده است . این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ در استخر بین المللی ۹ دی برگزار می‌شود.

 

دومین بازی این مرحله از حساسیت خاصی برخوردار است. در این دیدار سایپا پذیرای نفت امیدیه است. سایپا در مرحله گروهی با ۱۸ امتیاز شده بود و امیدیه با ۱۶ امتیاز به مقام سوم رسیده بود. بازی رفت این دو تیم به میزبانی نفتی ها در امیدیه برگزار شد که سایپا در دومین تقابل متوالی دو تیم با نتیجه ۹ بر ۷ میزبان را از پیش رو برداشت. این دومین پیروزی سایپا بر امیدیه در سومین رویارویی این دوتیم بود. پیش از این و در مرحله گروهی یک پیروزی و یک باخت سهم سایپایی‌ها از مصاف با نفت امیدیه بود. امیدیه نایب قهرمان سال گذشته لیگ کار دشواری در مقابل حریف جوان خود دارد. بدون شک این مسابقه برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی دارد. نفتی ها باید با اختلافی بیش از دو گل پیروز شوند و سایپا میزبان حتی با شکستی خفیف هم راهی فینال می‌شود. این دیدار حساس در استخر بین المللی ۹ دی از ساعت ۱۹:۰۰ برگزار می‌شود.

 

برنامه مسابقات دور برگشت مرحله پلی آف (نیمه نهایی) بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو:

 

پنجشنبه- پنجم اسفند ۱۳۹۵ (تهران- مجموعه ورزشی شیرودی- استخر ۹دی)

دانشگاه آزاد اسلامی – نفت و گاز گچساران         ساعت ۱۷:۳۰

سایپا – نفت امیدیه                                         ساعت ۱۹:۰۰

نتایج  مسابقات دور رفت مرحله پلی آف (نیمه نهایی) بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو:

نفت و گاز گچساران ۷ – دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱

نفت امیدیه ۷ –سایپا ۹

جدول رده بندی لیگ برتر واترپلو کشور تا پایان دور گروهی:

ردیف        نام تیم                                   امتیاز

۱              دانشگاه آزاد اسلامی                 ۲۳

۲              سایپا                                    ۱۸

۳              نفت امیدیه                             ۱۶

۴              نفت و گاز گچساران                 ۱۲

۵              نیروی زمینی ارتش                  ۱۱

۶              نماینده اصفهان                        ۲

۷              استخر شهید نوفلاح                  ۲  

دیدگاه‌ها