کد خبر : 1397941 | 04 اسفند 1395 ساعت 14:25 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

راهکار استویچکف برای جبران باخت 4-0 به PSG

هریستو استویچکوف، ستاره بلغاری سابق بارسلونا که با پیراهن این تیم حتی فاتح توپ طلا نیز شد، جبران شکست 4-0 برابر پاری سن ژرمن را غیرممکن نمی داند.

راهکار استویچکف برای جبران باخت 4-0 به PSG

به گزارش "ورزش سه"، بارسا سه شنبه گذشته در زمین پاری سن ژرمن با 4 گل شکست خورد تا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرد. دو هفته دیگر به بازی برگشت باقی مانده و در بارسلونا هنوز کورسوی امیدی برای بازگشت وجود دارد.

 

 

1182355

 

 

استویچکوف در همین رابطه گفت: «جبران این باخت غیرممکن نیست ولی بسیار سخت است. بستگی به نتیجه گیری این دو تیم در لیگ های خودشان تا روز بازی برگشت هم دارد. اینکه با چه روحیه ای به آن مسابقه خواهند رسید. بارسا اگر نیمه اول را با پیروزی 2-0 به رختکن برود، می تواند به جبران امیدوار شود.»

 

انتقادات به انریکه: «من انریکه و روحیه برتری طلبی او را به خوبی می شناسم. آیا نباید به خاطر این همه افتخاری که او در دو سال گذشته برای بارسا کسب کرده، مثل کوه پشت او ایستاد؟ هجمه انتقادی از او، نتیجه کینه توری مخالفانش است. باید از انریکه حمایت کرد و قراردادش نیز باید تمدید شود.»

 

عدم خوشحالی مسی پس از گلزنی به لگانس: «اصلا مهم نیست. خود من هم برخی مواقع پس از گلزنی خوشحالی نمی کردم. موضوعی نگران کننده نیست.»

دیدگاه‌ها