کد خبر : 1397948 | 04 اسفند 1395 ساعت 14:42 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

فراهانی: می‌ترسم نتایج‌مان وارونه شود

درگیری درون تیمی فراهانی و دانشگر کارت زرد به همراه داشت که در نهایت هر دو را از بازی با پرسپولیس محروم کرد.

فراهانی: می‌ترسم نتایج‌مان وارونه شود 

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فراهانی گلر تیم فوتبال نفت در خصوص درگیری‌اش با دانشگر گفت: در بازی با ماشین‌سازی زمانی که یک ـ صفر از حریف جلو بودیم گلی از حریف دریافت کردیم که آفساید اعلام شد. من به عنوان گلر تیم در چنین موقعیت‌هایی می‌توانم به هم‌تیمی‌هایم بابت عملکردشان گوشزد کنم مخصوصا  در خط دفاع. زمانی که سر بچه‌ها داد می‌زدم داور نمی‌دانم چه چیزی شنید که به ما کارت نشان داد، من حتی از الفاظ بد هم استفاده نکردم و فقط سر حواس پرتی به آنها تشر زدم. 


وی در ادامه گفت: متاسفانه با این کارت زرد، سه کارته شدیم و در بازی پرسپولیس نمی‌توانیم به میدان برویم. ما هر دو دوست داشتیم در این بازی باشیم. 10 هفته ای بود که کارت نگرفته بودم اما سهم کارت گرفتن و محرومیتم در بازی با پرسپولیس حاصل شد که انگیزه زیادی برای رویارویی با سرخپوشان تهرانی داشتیم. 


او شرایط تیمی را خوب توصیف می‌کند اما می گوید این شرایط تا زمانی مساعد است که مسئولین به وعده و وعیدهایشان عمل کنند: شرایط تیم‌مان از لحاظ کادرفنی و بازیکنان خوب است و بازیکنان خوب و قابلی داریم. ما کلی تلاش کردیم تا تیم را در جام‌حذفی به فینال رساندیم، در لیگ هم تلاش می کنیم که جزو بالانشین‌های جدول باشیم که خدا را شکر نتایج خوبی هم تا اینجای کار کسب کرده‌ایم. با تلاش کادرفنی در چند هفته اخیر از جان مایه گذاشتیم و نتایج خوبی گرفتیم که امیدوارم باشگاه نفت و مسئولین نفت قدر آن را بدانند و پاسخ این زحمات را به ما بدهند. 


گلر نفت درباره اعتراضشان نیز می‌گوید: یک ماه پیش که با همین مشکلات مالی دست به گریبان بودیم با وعده مسئولین نفت به کارمان ادامه دادیم اما هیچ سودی نداشت. نفت با وجود قرادادهای پایین اگر قرار باشد پولی هم دریافت نکند چطور می‌تواند در بالای جدول بماند. بازیکنان حدود 40 درصد نقدینگی داشته‌اند؛ آن هم در حالی که نسبت به سایر تیم ها قراردادمان خیلی کم است و ما جزو 5 تیم بالای جدول هستیم. این مبالغ نصف دریافتی بازیکنانی که در تیم‌های دیگر حضور دارند، هم نیست. با آقای شهریاری مدیریت این باشگاه صحبت کردیم قول دریافتی 20درصد را پیش از سال داده بودند اما حالا بدقولی می بینیم و تصمیم به اعتصاب گرفته‌ایم. این همه تلاش می کنیم، از جان مایه می گذاریم، این همه دشواری‌ها را پشت سر می گذاریم و نتایج خوبی هم می گیریم اما هیچ حمایت مالی‌ای نمی‌بینیم. توقع داریم کمی با ما مهربان باشند، ما قرارداد بستیم توقع داریم همانطور که ما به تعهداتمان عمل می‌کنیم آنها هم خوش قول باشند؛ اما هیچ قولی عملی نشده و بچه ها ناراحت هستند. این ناراحتی‌ها در درازمدت به تیم آسیب می زند و مطمئنا نتایج خوبمان وارونه خواهد شد. امیدوارم این اعتراض ما تاثیرگذار باشد و به زودی مسئولین فکری به حال تیم نفت کنند.

دیدگاه‌ها