کد خبر : 1397949 | 04 اسفند 1395 ساعت 14:44 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

دیوسالار: غیرآسیایی‌ها باید بازی می‌کردند

مدافع صبای قم معتقد است که سازمان لیگ می‌توانست بازی تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا نیستند را برگزار کند.

 دیوسالار: غیرآسیایی‌ها باید بازی می‌کردند

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا دیوسالار در مورد دیدار اخیرشان مقابل سایپا گفت: در نیمه اول روند مسابقات اخیر را نداشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و حتی می‌توانستیم برنده باشیم؛ سردی هوا روی عملکرد دو تیم تاثیر گذاشت و اجازه نداد بازیکنان عملکردشان را داشته باشند.


او ادامه داد: تا پایان فصل چهار بازی خانگی داریم که باید سعی کنیم از تمام آنها امتیازات کامل را بگیریم و شرایط‌مان را به مرور زمان بهتر کنیم؛ دو مسابقه پیش رو با فولاد و پدیده 6 امتیاز دارد و کسب پیروزی مقابل آنها اهمیت زیادی برای ما دارد.


مدافع صبای قم در خصوص وضعیت مالی تیم‌شان عنوان کرد: قول‌هایی توسط مسئولان داده شده است و مبلغی هم به حسابمان واریز کرده‌اند؛ صبا مثل تیم‌هایی که سال‌های گذشته‌ در آن حضور داشتم نبوده اما امیدوارم اوضاع خوب شود و وعده‌ها را عملی کنند.


دیوسالار درباره تعطیلی دو هفته‌ای بازی‌های لیگ گفت: سازمان لیگ می‌توانست فارغ از تیم‌های حاضر در آسیا سایر مسابقات را برگزار کند ولی تصمیم بر تعطیلی گرفتند؛ این وقفه برای تیم‌هایی مثل ما که روی دور نتیجه‌گیری قرار داشتند تاثیرگذار است و شاید تیم‌ها را از نتایج خوبشان دور کند؛ با این حال کادرفنی با برگزاری‌ بازی‌های دوستانه سعی می‌کنند تیم‌هایشان را در شرایط مسابقه نگه دارند.


او درمورد حضور پُرشمار استقلالی‌ها در صبا اظهار کرد: این طبیعی است که یک بازیکن همیشه در یک تیم نخواهد بود و به طبع بازی‌شان را در تیم‌های دیگر ادامه خواهند داد؛ آقای مرفاوی به دلیل شناخت خوب از بازیکنان استقلالی‌ تصمیم به جذب آنها گرفتند و آنها را به صبا آوردند.

دیدگاه‌ها