کد خبر : 1397950 | 04 اسفند 1395 ساعت 14:47 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

باز هم در جنوب اتفاق افتاد

دومین مصدومیت شدید طالب لو

وحید طالب لو، دروازه بان تیم فولادخوزستان به دلیل پارگی عضلات قفسه سینه تا پایان سال در خدمت فولاد نخواهد بود.

دومین مصدومیت شدید طالب لو

به گزارش "ورزش‌سه"،  طالب لو که در دیدار این هفته مقابل گسترش فولاد دچار مصدومیت شد در تست های پزشکی با این خبر مواجه شده است. وی باتجربه سال های حضور در استقلال، قصد داشت در فولاد شروع تازه ای داشته باشد که فعلا بدشانسی مانع او شده است. طالب لو به محض حضور در فولاد، در ترکیب این تیم به میدان رفت و بازی های خوبی را پشت سر گذاشت که منجر به صعود ناگهانی فولاد در جدول شد. او سپس به دلیل دریافت 3 گل در بازی پرسپولیس نیمکت نشین شد اما دوباره در پی مصدومیت مهرداد طهماسبی از ناحیه زانو در دیدار مقابل پدیده به میدان رفت اما بعد از دو نیمه بازی او هم دچار مصدومیت شدیدی شد که حالا خبر رسیده فرصت ادامه کار تا پایان سال را از او خواهد گرفت. 


طالب لو یک بار دیگر در زمان حضور در شاهین بوشهر دچار مصدومیت شدیدی شد که او را برای مدت ها عقب انداخت. نکته جالب این است که فولاد هر دو دروازه بان اصلی خود را از دست داده و  با گلر فصل گذشته استقلال اهواز مسابقات را ادامه خواهد داد. احسان مرادیان که حالا باید به جای طهماسبی و طالب لو از دروازه تیمش مراقبت کند. 


طالب لو حالا باید با فیزیوتراپی و تمرینات بهبودی خود را جلو بیندازد که برای یک ورزشکار مصدوم غیر از این هیچ چاره ای نیست.

دیدگاه‌ها